Alla inlägg den 16 november 2011

Av Mikaela Billström - 16 november 2011 15:15


Hej mina fina!


Ikväll ska jag gå på bio och se Braking dawn, Jag har länge längtat efter denna film så ikväll får jag äntligen se uppföljaren. Jag är nästan lite nervös, jag är helt förälskad i Twiligt filmerna.. Så nördigt jag vet men jag kan inte rå för det. Det bara är så..


Jag uppdaterar ikväll och berättar hur filmen var.


TTYL



 

Av Mikaela Billström - 16 november 2011 15:13

 

Av Mikaela Billström - 16 november 2011 14:59


Igår när gubben och jag var och handlade såhittade jag en jätte fin hårfäg. Jag hade ju egentligen tänkt att färga håret brunt men när jag såg denna isblonda färg kunde jag inte hålla mig.På förpackningen så såg färgen jätte bra ut så jag slog till. När jag kommer hem så googlar jag färgen och det första jag hittar är denne bild -




 


Med texten "Köp ej denna färg, den är totalt världelös och förstör håret"



Men inte lyssnar jag på det inte, nej då.. Jag färgar såklart mitt hår med denna jäkla skitfärg.


Resultatet


Ja, mitt hår ser precis ut som innan men håret är mer eller mindre förstört. Det har blivet hårtoch frizzit.

Jag som hade kämpat och betalat multum för att få mitt hår lent och mjukt..


Nu är det bara att börja om...


//Cry me a river..









































Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards