Direktlänk till inlägg 22 december 2011

Jobbig dag!

Av Mikaela Billström - 22 december 2011 20:25

Hej Hej!


Denna dag har verkligen varit jobbig. Tusen grejer på jobbet och stressen har ännu inte kommit av mig. Jag var inte hemma förnst 1800 ikväll och har suttit i soffan sedan jag kom hem. Jag är helt slut, både fysiskt och psykiskt. Jag skulle vilja skriva en hel novell här om vad jag tänker men jag ska inte det..


Tycker att jag stöter på sura människor vart jag än går. Fan det är Jul kan man inte kosta på sig ett litet smile?Vad har man att förlora?Ingenting. Träffade den suraste tanten som ni kan tänka er på Ica Bergsgatan, det gick så långt att jag sa högt att "En del människor är ju helt dum i huvudet". Jag är inte sån, jag säger inte såna saker men det går till en gräns. Igår också när jag och Micke hade varit på stan och skulle gå tillbaka till bilen så kommer det en långtradare som inte stannar när vi hade grön gubbe. Det var rött för honom också står han med sin 59 meters långa släpp över övergångsstället så vi kommer ju inte över. Vi fick gå runt långtradaren och Micke skakade på huvuder åt mannen i lastbilen. Han såg att vi hade grönt men han struntade i det helt. Då öppnar karl jäveln dörren och börjar gapa och skrika och hotar oss medstryk. Vilken jävla idiot. , be om ursäkt istället, det var ju du som gjorde fel..


Nu ska jag göra en ansiktsmask och kolla på Elsas värld.


X

.


It´s takes two to tango..



 


J A G Ä L S K A R D I G !

 
 
Ingen bild

Tina

23 december 2011 15:13

Hoho far hoppas det inte va en nylander lastbil!
Kul att det gick undan for er, har ar koket pa plats men endast diskmaskinen i funktion !
Hoppas ni far en trevlig jul och far kanna av lugnet lite da julen formodligen ar den storsta stressfaktor pa aret!

Mikaela Billström

23 december 2011 21:11

Fan vad snyggt köket blev!!Är grymt avis ju..Vill också ha nytt kök nu, NYSS!Ska du ut på juldagen?haha Nepp, ingen Nylanderlastbil ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards