Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Mikaela Billström - 4 juni 2012 11:49


 



I går när jag och Micke låg i soffan och tittade på Big Brother finalen så kände jag att det var full aktivitet i magen. Micke la handen över magen och han kunde också känna sparkar. Vi låg tyst och han sa till varje gång han kände en knuff från magen, det var säkert 15 stycken på raken. Jag undrar om det är Mirans händer som vi känner för på båda ultraljuden så har hon viftat som bara den. En underbar känsla, en av dom bästa någonsin. Jag blir lite lugnare när jag känner att det är aktivitet i magen för jag går ofta omkring och funderar på om något är fel där inne..





 













Är hemma på lunch nu så måste dra tillbaka snart. Jobbar till 1630 idag men jag är redan slutkörd.. Men jag är ledig Tisdag och Onsdag så då ska jag vila upp mig. Måste fundera på om jag ska fortsätta att jobba heltid eller inte, det är lite tungt när man är trött av järnbristen och har sammandragningar..  




Vi hörs och ses lite senare istället!


Xx






















Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards