Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Mikaela Billström - 6 juni 2012 16:32


Jag har fastnat för Tim berg, eller Avicii som kan kallar sig. Om ni inte har hört hans version av Madonnas låt Girls gone wild så måste ni göra det. Jag tror inte att många svenskar förstå hur stor han faktiskt är. Han är listat som den 5 bästa Dj:en i världen och det var förra året då Tim endast var 21 år.







 

När jag är utan inneboende i magen så måste jag åka och kolla när han spelar.. Det skulle vara en sjuk upplevelse!!





Av Mikaela Billström - 6 juni 2012 16:06


Hej mina fina!


Jag tänkte fråga er som har varit gravida förut - Har ni haft starka drömmar?Jag drömmer nästan varje natt att jag är ute på krogen och festar. Jag vet i drömmen att jag inte ska dricka sprit för att jag är gravid men ändå så dricker jag mig stup full varje natt. Haha, jag vaknar kall svettig och med dåligt samvete.. Är det någon annan som har haft konstiga och väldigt starka drömmar?


I går fyllde min kära bror 30 år. Vi var dit och firade han med lite presenter. Jag och syrran hade sprungit på Birsta hela dagen för att hitta nånting till honom och jag tror att vi lyckades bra till sist :).


I dag har jag och gubben varit på Freesk´s och köpt penslar och sånt för vi skulle fixa lite ute men vädret blev ju ingen höjdare så jag sitter istället inne medans Micke är ute och grejar lite. Mickes föräldrar och eventuellt hans syster kommer och äter middag här ikväll så jag ska väl börja med den snart. Ska göra inbakad fläskfilé och potatisgratäng..



Alltså gud..Jag lovade mig själv att detta inte skulle bli en ny Mama blogg med en massa gravid snack men det gick ju som det gick. Ni kanske har överseende med det ;)!.





Bjuder på några flummiga bilder på mig och syrran från Kenny igår!


      


          


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards