Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Mikaela Billström - 15 juni 2012 20:54


jag har precis gjort i ordning en god sallad och Micke står ute på altanen och grillar. Det luktar sommar och det är helt fantastiskt att kunna ha altandörren öppen och känns lukten in till köket. Vi ska strax äta och kolla på Sverige_England. Jag vet inte riktigt hur det går men jag hoppas såklart att Sverige vinner men jag är tveksam. .




 


Jag jobbade 0700-1700 idag och känner mig väldigt mör i kroppen men det har gått bra. Inte haft så mycket sammandragningar vilket är skönt. Jag har ju bara en vecka kvar till semestern, Micke gick ju idag han.. Han är så värd att få vara ledig och sova ut nu även fast jag misstänker att han kommer att jobba en hel del under semestern men men..


Vi åker tillbaka till Sthlm nästa helg för några dagars avkoppling på Anglais och lite shoping. Jag ska göra ett 4D ultraljud där nästa Måndag på en klinik som heter Mama Mia, jag är förväntansfull samtidigt som jag är lite rädd. Jag tycker det är jätte läskigt att göra ultraljud. Mitt hjärta slår i 180 men när man väl har fått sett myran så förvandlas det istället till världens finaste och mäktigaste upplevelse.


Nu är det äntligen dax för maaaaat!!


Xox





Du ska inte tro det blir sommar, ifall inte nån sätter fart...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards