Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Mikaela Billström - 9 juni 2012 15:52



Hej mina fina!


Har varit så himla trött idag.. Känns som om jag går omkring och jäspar hela tiden.Jag har precis varit på stan och shopat lite. Var tvungen att köpa en ny mjukdress för jag börjar växa ur lite kläder nu. Köpte även ett stick på Body shop som jag ska använda och smörja in magen med så jag slippet bristningar och röda sträck. Jag hoppas att det hjälper, jag är lite små rädd för att få det. Är kanske lite fåfäng men jag tycker att sånt är viktigt. Även fast jag är jätte glad över att jag ska bli mamma så funderar jag mycket över bristningar, häng bröst och överflödig hud. Men även hur mycket överflödig hud jag än får och hur mycket röda strimmor som kommer att täcka min mage så kommer det att vara värt det, och allt där till.



Jag måste vila en stund nu så jag orkar vara vaken en stund ikväll:)Hoppas att ni får en fin dag ute i det fina vädret.











           

Av Mikaela Billström - 9 juni 2012 15:46




Denna lilla kille kom till världen i vecka 22, samma vecka som jag är i nu. Det är helt fantastiskt hur det överhuvudtaget kan vara möjligt att klara sig utanför livmodern när dom är så små. .




 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards