Alla inlägg under april 2013

.

Av Mikaela Billström - 24 april 2013 19:24

   

 

Everyone has a plan until they get punched in the face.

 

 


 

Av Mikaela Billström - 24 april 2013 19:21


Godkväll!


Idag har jag och Mira bara varit hemma. Vi har sovit, busat och promenerat. Mira har varit hyper aktiv idag, hon ska sitta själv och är man inte med så kan hon kasta sig bakåt. Jag har precis nattat henne så nu ska vi äta en god sallad och jag ska ta en dusch och fixa naglarna. Vi skulle titta på Mammas pojkar igår men jag tvärdäckade i soffan så vi ska göra ett nytt försök nu, någon som har sett den?



 


Imorgon ska jag och Mira träffa Emelie, var tre månader sen sist så det ska bli jätte kul :)!  




 




 

Av Mikaela Billström - 23 april 2013 21:21

Godkväll!



Jag och älsklingen sitter och tittar på hotell tills vi ska till Sthlm nästa vecka. Jag är just nu så himla seg så det blir en tidig kväll ikväll, ska kolla på Mammas pojkar i min nybäddade säng. Jag och Mira åkte på Ikea idag och köpte sängkläder och lite saker till altanen. Emelie är hemma denna vecka så vi ska umgås lite innan hon åker hem nästa vecka, får passa på medans hon är hemma vilket hon sällan är.  


Jag ska göra en fransförlängning också, en jobbarkompis har gått utbildning på att sätta så hon ska få äran att fixa mina fransar. 

 

SOV GOTT MINA FINA   







Av Mikaela Billström - 23 april 2013 17:06


Man försöker vara snäll.. Kanske det är just det man inte ska vara.


Ibland känns det som om folk vill missupfatta med flit.




 



Av Mikaela Billström - 23 april 2013 11:24

Vi väntar på pappa på Sibylla. Mira kör Jerseystyle idag.



Av Mikaela Billström - 23 april 2013 08:27

 

Godmorgon!

 

Mira väckte mig med ett skratt klockan 0400 imorse. Hon som alltid sover hela nätterna utan att vakna kanske nu har vänt trenden, det får inte vara så. Min BVC sköterska har sagt flera gånger när vi har pratat om Miras sömn att jag ska passa på att njuta för det kan vända när som helst. Jag hoppas att detta bara var idag.. Jag är så himla trött nu, Mira somnade om två timmar på morgonkvisten men då är ju jag pigg.  Vilket dilema.. :)



Jag vill också passa på att varna er för denna foundaion. Jag har använt den i två dagar och på dessa två dagar så har jag fått små porliknande utslag i hela ansiktet. Jag blev så äcklig i hyn efter jag använde den så jag kastade den, visserligen så har jag lite dålig hy när det är fel vecka på månaden men detta är sjukt, så har ni problemhy så köp inte denna!








Jag funderar på att hitta på nått med lillan idag. Men vad vet vi inte än, egetligen vill jag inte gå ut med denna hy men jag kanske åker till grannkomunen där ingen känner igen mig ;)!  

 

Ha en fin dag!

 

 

 

 

 

Pappamys

 

 

 

Pimp my ride

Av Mikaela Billström - 21 april 2013 20:56

   

Av Mikaela Billström - 21 april 2013 20:43


Hej!


Här är dopbilderna som jag lovade er, la bara upp dom som jag hade på iphonen så mer kommer. Dopet gick så himla bra och Mira var en solstråle genom hela cermonin och även efteråt. Hon total däckade när vi kom hem på eftermiddagen för då var hon bra trött.  Det blev inte så som vi hade bestämt under cermonin med lite olika saker, där bland faddrarna. Tror prästen glömde att vi bestämde att faddrarna skulle stå med oss och lite andra små saker men i det stora hela är jag jätte nöjd.


Jag vill tacka er som kom på Miras stora dag och jag vill speciellt tacka Miras faddrar. Att ni antog våran önskan om att bli Miras faddrar är stort och ni kommer att ha ett speciellt band till Mira genom hela livet.

 

Kenny Maria och Annie, vi har inte kunnat fått bättre faddrar än just er.





 
     


     


 




  

 


   


   


   


 


 


 


 


 


  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards