Alla inlägg under april 2013

Av Mikaela Billström - 17 april 2013 08:55

 

Godmorgon!


Jag och lillan sitter och äter frukost framför tvn och bara har det mysigt. Idag ska vi vara hema och städa, åka på mammagruppen och ikväll kommer prästen hit för att gå igenom allt. Igår var vi i Galtströmskyrka och kollade också, mamma och Bitte provsjöng också. Galtströmskyrka är verkligen svårtslagen. Jag och mamma var på Birsta igår och fixade det sista till dopet så det känns skönt att allt är klart nu och för engångskull så fixar jag inte allt i sista minuten vilket annars är så typiskt mig.

 

 


 



Idag måste jag även fixa min outfit också, har noll insperation.. Vi skulle först ha någonting som matchar varandra men nu vet jag inte hur vi ska göra, det är svårt att styra upp kläder för faddrarna också. Vi har svårt att kunna samla alla och prata om det så vi får nog ta det som det kommer och var och en får ha på sig det som dom trivs i.


Nu ska jag bada Mira som precis har ätit spagetti och köttfärssås.


Ha en fin dag nu.


Kram





 


Av Mikaela Billström - 16 april 2013 11:10


Just idag är det 6 månader sedan jag blev mamma.

 

 

Jag kommer aldrig att vara med om något större så länge jag lever och jag älskar det här livet,  ingenting går att jämföra med detta äventyr. Jag förstår folk som säger att dom vill vänta med barn för dom vill jobba och resa men jag kan lova er att att skaffa barn är den största resansom  ni någonsing kommer att göra. Dessutom sa min gyndoktor att väldigt många tänker i dom banorna och lägger barnen på hyllan sedan blir man för gammal för att skaffa barn. Om ni verkligen vill ha babys så skjut inte upp det allt för länge för man vet aldrig vad som händer och hur fort din kvinnokropp packar ihop hormonerna där nere ;).. 

 




 

Du.

Av Mikaela Billström - 15 april 2013 19:10




 

 

 

  Du är det vackraste jag vet. Du är det dyraste i världen.








Av Mikaela Billström - 12 april 2013 21:14

 



Men kom igeeen!!Hur snygg är inte dessa? 



Om ni ska köpa en fin och praktisk väska av den lite dyrare klassen så rekomenderar jag verkligen en Neverfull från Louis vuitton. Jag har många väskor men det är just den som jag använder mest, den är så himla praktisk och sjukt snygg och den passar till allt.

Dessutom kommer du att ha denna väska hela livet så du kan se den som en investering, bra argument till pojkvännen - Om 50-60 år är dom värd den 5 dubbla ;)


Varför inte vara lite wild and crazy och köpa en som har dessa färger ? Fint nu till sommaren..



Av Mikaela Billström - 12 april 2013 21:05

God kväll mina fina!


Vi nattade Mira vid 19:00 tiden sedan lagade vi lite mat och lyssnade på musik. Bästa tiden på veckan är dessa timmar, lillhjärtat är nattad och vi kan mysa ner oss i soffan och titta på film och äta massa gott. Igår var jag med syrran och mamma på Birsta och shoppade, jag hittade mycket fint så det var en lyckad resa. Idag kom mamma hit och vi gick en långpromenad sedan gick vi hem till mig igen och gjorde i ordning lite fika och tittade på Solsidan.. En lugn och mysig dag utan krav och måsten.


Just nu tittar vi p Let´s dance. Min dubbelgångare Maria är ju med och hon gjorde det bra så jag hoppas att hon inte åker ut ;)






I morgon ska vi fortsätta våran jakt på dopklänningen, eftersom vi har bojkottat Babyproffsen så funderar vi på att åka till Hudiksvall och gå på Babyproffsen där men vi får se.. Ska först kolla på skämt och barnvagnar inne i stan.. Att det ska vara så förbaskat svårt att hitta en simpel dopklänning?  

 

Nu ska jag mysa ner mig i soffan. Föresten, tusen tack för alla era tips om vällingen!!Det funkade mycket bättre när jag blandade ut den :) :)

 

Trevlig helg!

 

 

 

 

  

Dom 3 muskertörerna 


Av Mikaela Billström - 10 april 2013 09:06


Jag köpte välling igår för första gången och jag trodde att det skulle gå finfint att ge henne det för hon äter ju allt man serverar henne men välling vart ett Big NO NO! Jag försöker lura henne lite men så fort hon får in vällingen i munnen blir hon förbannad. Får försöka ge henne lite nu och då så hon vänjer sig.. Typiskt. 

 

 

 

 

 

 

 

HELL NO!!!!!!!

Av Mikaela Billström - 9 april 2013 10:46


Nu ska vi äta gröt sedan blir det en långpromenad med Helene och Ossian. En långpromenad per dag har gjort mig gott så det ska jag fortsätta med. 3-4 kg ska borta sedan är jag nöjd!




 

Av Mikaela Billström - 8 april 2013 14:08


 

Jag älskar dig..


.. Du är min bästa vän och stora kärlek.

 

 

 Lite bilder från våra 6 år tillsammans..


                                                                                                                                

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards