Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Mikaela Billström - 2 oktober 2008 20:34


Yeees, jag fick Vg+ på min Svenska krönika:)

Var helt säker på att det inte skulle gå nå bra, och att jag hade tur om jag hade klarat G.


Idag har vi haft föreläsning om rehablitering, väldigt intressant.

Fast dom pratade mest om våran kommande APU inom äldrevården som jag slipper göra..!Vet inte riktigt vad jag ska göra under dom fyra veckorna..

Jag får börja att läsa Arbetsmiljö om jag vill, fast jag skulle tycka att det var roligt att vara på fotvården oxå..Ajjaa den som lever får se.


Nu sitter jag och kollar på andra avenyn och Idol..


Imorgon är jag ledig, måste på jobbet och prata med chefen så jag kan få ett omdöme inom äldreomvårdnad.


Var på stan idag ochså, köpte en ny björn axen inpackning och jag har den i håret just nu, det är helt Underbaaaaar .

Mitt hår har blivet väldigt torrt nu under alla blonderingar så det behövs good stuffs för att återfukta det igen.

Sen köpte jag lite smink , underkläder och et nattline.


nu blir det massage.


kram.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards