Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Mikaela Billström - 30 oktober 2008 12:50

Hej Baby!


Nu sitter jag hemma och lyssnar på Mia thörnblom, hon e bra:)


Har nyss ätit frukost och jag funderar på vad jag ska göra  av dagen.

Skulle ta med mig grandmah in till stan men med sommardäck på bilen kan det bli "tungknullat" . Har tvätt tidikväll, och jag måste verkligen tvätta.

Jag har ett berg i sovrummet med tvätt, nån natt ligger jag nog och sover och plötsligt så kommer berget över mig. Undra om jag skulle överleva det?

jag är tveksamt. Vart är mamma?Jag önskar hon kunde läsa mina tankar och huxflux så står hon nere i tvättstugan med alla kläder tvättade och strykta. eller nej vänta, hon står här i lägenheten och har vikt in allt i mina garderober.:)


Jag har ont i magen,.jag vet inte varför.men ont har jag.


I natt åt jag en massa godis, mitt samvete låg nog och sov medans, för det var ingenting som stoppade mig från att fortsätta att äta. Konstigt?

Jag ska juh inte äta godis, men varje gång majkel kommer hem med en massa gott kan jag inte riktigt låta bli.


Nu ska jag nog göra nånting annat.


ha en bra dag.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards