Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Mikaela Billström - 31 oktober 2008 15:06

Hejsaan!


Fredag, och jag bara ligger här ensam i min säng utan ork eller lust att göra nånting.

Det snöar ute, det är trist.. det är även jätte kallt.

Min lilla chihuahua var tvungen att ha på sig vinterkappan, annars hade han tok vägrat att gå ut överhuvudtaget.


Halloween, vad är det?

Är det dom dödas tid?eller är det barnens tid?eller vems tid är det?

Jag vet inte riktigt, för mig är det nog dom dödas tid.

Jag har alltid gått till kyrkogården på halloween afton och tänt ljus, det är så vackert när det är helt becksvart och hundratals ljus lysser upp hela gården. Hos Nathalie kan jag tro att det är ett helt eldhav just nu.

Ett eldhav för en eldsjäl. Finns ganska många som ska få ett ljus ikväll,

Tex : Morfar, oskar, kusin annacarin, jerry, min gudmor och Nattan.


idag skulle jag egentligen umgås med min lilla systerryser , vi skulle sola och ta det lugnt, men jag vet inte vart hon tog vägen, svikare.


Hörde ryktet av sara och tanja att bolaget är stängt imorgon?kanske skulle  man springa över nu?fast oh andra sidan har jag hela barskåpet fullt med vin, whiskey, beylis, och massa olika likörer.





Vet fortfarande inte om jag ska jobba imorgon, dom skulle ringa.


Nu ringde pappa och mamma, vi ska in till fresks och köpa golv.








Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards