Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Mikaela Billström - 18 oktober 2008 17:30


Sitter och lyssnar på Robbie, Jag älskar hans röst.

Jag älskar hans låtar , och jag älskar Honom.


Ohoh.


"And I've been seeing
Somebody's wife
She said she'd leave him for me and I said that wasn't wise
You can't lie to a liar because of all lies
Oh Lord, please make me pure
- not yet"


"And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether I'm right or wrong
And down the waterfall
Wherever it may take me
I know that life won't break me
When I come to call
She won't forsake me
I'm loving angels instead"

Av Mikaela Billström - 18 oktober 2008 17:00

 Hola!



Här sitter jag i soffan med laptopen, kom nyss hem från gruppboendet.

Har "jobbat" fyra timmar idag, om man nu kan kalla det för att jobba, vi har bara suttit och pratat typ:)Men jag tror det kommer att bli bra.


Idag är det lördag men jag har inga planer.

Känner mig lite som en tant, en gammal tant på 23 år som sitter hemma på lördags kvällarna pch kollar på Stjärnor på is eller typ bonde söker fru.

Sorgligt, men det är skönt att ta det lugnt ibland.


I onsdags krockade jag saaben också, det var en parkeringsficka som inte ville stå riktigt stilla och kraschen var ett faktum, det sög.



Katrin zytomirska har fått sparken, Yes.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards