Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Mikaela Billström - 11 oktober 2008 15:52

Hey!


Igår var jag och daddy på stan, vi sprang omkring och letade efter nån salong som kunde ta imot ett drop in besök för klippning, men det var svårt.

Fattar inte, dom flesta sa typ "ne tyvärr, vi har inte tid "Även fast det var helt dött i salongen. Vi fick ialf till sist tag på ett ställe nere vid fisketorget som tog imot oss. Jag passade även på att köpa ett värmeskydd som jag måste ha i håret när jag tex fönar och använder plattången, annars blir det katastrof. Vart en kräm från matrix denna gång och den var helt okej.


Kollade på idol igår, det var jesper som åkte ut. Det låg ganska rätt i tiden men det som jag vill komma till var att idioten Katrin "shulman" Zytomierska la den mest idiotiska kommentaren i direktsändning.

"Åkte han ut för att han var för mycket bög kanske?"

 Vilken jävla  människa,inte nog med att killen är knäckt över att få lämna programet, nu ska han oxå få höra sånt jävla skit..hua



Micke kom nyss hem från jobbet, han var sliten så han gick och la sig och sov. Så här sitter jag, ensam och ful en lördagseftermiddag:)

Tro jag ska lägga mig i soffan och titta på en massa gamla topmodel avsnitt.


Tjiiing.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards