Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Mikaela Billström - 14 oktober 2008 18:20

"Emma jangestig känner sig glad över domen, Christine shurrer döms till livstid för mordet på hennes två barn."


Vart får hon sin kraft ifrån?

Hon måste vara otroligt stark, eller blir man stark när någon sånt här händer?

Skulle jag också vara så stark om det nångång skulle hända mig, jag tror inte det. 


Idag har jag varit på skolan och pluggat , vi ska ha ett grupparbete om barnmisshandel på torsdag, så jag har en del att göra.


Pratade med dom på gruppboendet i dag, ska dit på Lördag några timmar och gå bredvid och lära mig deras rutiner. Jag ska gå bredvid Christina , carolines mamma. Hon är jätte gullig, och det känns väldigt "naturligt" att prata med henne på någonvis.:)


Majkel ringde nyss och sa att han blev försenad hem idag, han skulle till birsta med Janne och köpa nånting, kanske nånting till mig?:)

Man kan juh hoppas.


Imorgon är jag och hjärtat ledig:)


Ha en bra kväll.


Mickolina.


 




Big  Daddy e bättre nu.Det känns så skönt :)


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards