Direktlänk till inlägg 23 april 2009

Det kändes bra.

Av Mikaela Billström - 23 april 2009 22:25



Det var en kille som läste social omsorg tillsammans med mig för ca sex månader sedan,Eller kille och kille

-egentligen skulle jag vilja kalla honom för en gubbe, för det är så han ser ut. En utklädd gubbe i märkeskläder. Han har iallafall varit dryg emot mig under våra föreläsningar och lektioner, han kunde fälla nån kommentar om min hårfärg och så fort jag hade sagt något var han där och sa något elakt. Jag vet inte riktigt vad han har emot mig, för jag har aldrig pratat eller träffat honom förut..

Iallafall, idag  när jag kom till mottagningen och skulle kalla in våran första patient så sitter han där. Jag blev först lite obekväm i situationen men efter en stund tänkte jag efter- Vem av oss två lär vara mest obekväm i situationen?Jag som ska vara med som elev och assistera under undersökningarna, eller han som ska ligga med lillpillesnoppen i vädret?!


Egentligen skulle jag vilja skriva ut hans namn och adress här bara för att förnedra honom, kanske till och med lägga ut en bild. Men eftersom jag är så mogen av mig och håller min tystnadsplikt så gör jag inte det..


Men det känns väldigt bra iallafall, skratta bäst som skratta sist ;)Fucker!!


Nu ska jag få massage, mina fötter är helt slut. Imorgon jobbar jag bara sex timmar sedan ska vi på vårmässan. Pappa ska hämta mig lite tidigare imorgon bitte  så vi hinner gå upp till farmor på ortopeden med lite hygienartiklar och hennes morgonrock.



Godnatt.












Kolla in dom här bilderna på Beckhams, vem har egentligen valt Davids kalsonger?eller jag kanske skulle kalla det trosor?!


..Och Vickan verkar ha lingonvecka eftersom hon har en binda på sig, Hot!Hot!




 
 
jennifer

jennifer

23 april 2009 23:24

Hahaha... rätt åt det aset!

http://jempis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards