Alla inlägg under juni 2009

Av Mikaela Billström - 6 juni 2009 20:56



kenny firade sig föelsedag igår med att några kompisa till han kom bort på fest. När dom hade gått hem på natten så fick han sin födelsedagspresent

- nån idiot hade stulit nästan 6000kr utav honom.

Vi vet vilken det, och han kommer att få betala tillbaka, Bigtime.

Hur fan funkar en del människor ?


Jävla reaper.


what goes around, comes around.

Av Mikaela Billström - 6 juni 2009 17:43

Hejsvejs!


Idag har jag varit på stan med Micke Lykke och Maijsan.

Vi åt lunch på biteline vilket var för tok för gott och jag åt såklart för mycket.

Har även kollat efter en klänning till Annies Student, hittade några stycken på veromoda och en på Tiger. Skulle öven köpa en student present till Annie men affären som vi skulle köpa presenten på var så klart stängd.

Får åka in på måndag igen och fixa det.


Ikväll tänkte vi gå på bio, men ska jag vara helt ärlig så vill jag hellre se fotbollen ikväll.



Nu ska jag färga mina ögonfransar.


Ha en mysig lördag.








Här får ni några bilder på världens sötaste lilla tös.

Av Mikaela Billström - 5 juni 2009 20:44

Hejsvejs!


Nu har jag precis kommit hem från kenny. Köpte en utomhus grill och lite tillbehör till honom i present. Ikväll blir det bara lugnt, Vi ska fira med jordgubbar och champange för att jag har varit så duktig i skolan;)

Jag är faktiskt stolt över mig själv, och mina betyg, det sämsta jag har fått är VG.Jag har aldrig varit bra i skolan så det är nog därför jag känner mig lite skärrad, det är nått helt nytt för mig:)


Det är ganska mycket som har förändrats i mitt liv. På sista tiden.


Imorgon ska vi gå en sväng på stan och ev åka ut på bilmässan. Kanske ska möta upp Maijsan och Lykka på stan också. Ska bli jätte kul att träffa lilltösen igen och se hur stor hon har blivet.


Nu är det dax för fredags mys.


Xo /M





Här får ni lite bilder från idag.

Av Mikaela Billström - 4 juni 2009 21:05


Idag har jag bara tagit det lugnt, var in till birsta och köpte lite smink och en hårfärg sedan åkte jag och åt lunch med Micke på sibylla.


Flera stycken har sagt att min mobil inte har gått att ringa till idag, vilket är mycket märkligt.


Har en sak att bekänna också, jag har helt fastnat för Katrin Zytomierskas, och då främst för hennes blogg. Förut tyckte jag att hon var en riktig loser som bara var stor i käften men ärligt talat så tycket jag nu att hon är stört skön . Hon har den där ironin som jag älskar. Dessutom är bruden tillsammans med Bingo rimer, kan det bli bättre?haha. Helt sjukt, jag tycker ni ska ta er en titt på hennes blogg i alla fall.


Imorgon fyller min stora bror 27 år. Jag ska åka in imorgon och köpa en present vilket kommer bli svår. Vad köper man till någon som redan har allt?



Hoppas ni mår bra.










Glöm inte att kolla in denna länk, jag höll fan på att garva ihjäl mig när jag  kollade på den.



Av Mikaela Billström - 3 juni 2009 20:35

Tjiing!


Har just sovet ett stund, har varit grymt trött idag.


HIttade ett par chinos ian dag på stan som jag tykte om, köpte även en svart korfta till.Efter stan åkte jag upp till skolan.Alla mentorer fick blommor utan våran och jag kände migsom en riktigt idiot. Jag tog med mig Pernilla ner till revieran och köpte en blommbukett som vi budade till våran mentor.


Kanske lite desperat men det dövade mitt dåliga samvete lite iallafall..


Dessutom har jag börjat flagna, väldigt osexigt!



Nu ska jag fortsätta med middagen sedan blir det bara lugnt.

Imorgon är jag ledig och ska bara ta dagen som den kommer.


Kram M

Av Mikaela Billström - 3 juni 2009 10:30

Idag har jag skolavslutning och det ska bli grymt skönt att slippa detta ett tag nu. Vart klar med sjukvården klockan ett inatt, gissa om jag var trött sedan?


Ikväll ska jag göra sista uppgiften i psykologin sedan är jag skolfri:)


Nu ska jag och mamma åka in en sväng till stan och shopa lite innan avslutningen. 




Här får ni några bilder på mina  älsklingar, som jag dessutom har fått av min älskling ;)



Xo

Av Mikaela Billström - 1 juni 2009 23:06

Yes, vinst med 5-1.Tokhärligt


Uppdaterar mitt liv när jag har pluggat klart. har deadline tills på onsdag.


Hoppas ni mår bra.


Kräm and Crystal.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards