Alla inlägg under november 2009

Av Mikaela Billström - 27 november 2009 00:05

Hejsvej!


Idag har jag varit in på Ikea och köpt lite jul pynt. Var även på media market och kollade på en ny mobil. Tänkte köpa nya HTC Tatto som jag fastnade starkt för.


Har precis krypit ner i sängen och satt på en film som jag ska kika på.

Tänkte lägga mig i tid ikväll för en gångs skull, Micke ligger redan bredvid mig och snarkar som en tok..Inte så attraktivt ;)..men han är söt ändå.


Uppdaterar mer imorgon.


Sleeptight 2Night.







dildomamajag   


Jag och mamma hemma hos Sandra på sexparty -08. En rätt skön bild faktiskt.

Av Mikaela Billström - 25 november 2009 20:40


Tjing!!



Idag när min underbara pojkvän kom hem ifrån jobbet så fick jag en liten present utav han. När jag öppnade presenten och såg den lilla, vackra, svarta och helt underbara asken där det stog "Efva Attling" så visste jag att detta kunde inte bli annat än bra :)Jag fick ett jätte fint halsband som kommer ifrån hennes nya kolektion.



  



Idag gick det super bra på jobbet. Vart lite dötid så jag och Helene satt och snackade skit medans brukaren sov. 



Jag har kollat efter en finare klocka ett tag nu. Hittade en fin ifrån Calvin Clain som jag funderade på men nu har jag hittat den rätta. Första gången jag såg klockan blev jag förälskad och jag visste att den var hel rätt för mig. Sedan att klockan kommer ifrån Efva A gör ju inte saker sämre ;)


  


Viste är den fin?




Imorgon är jag ledig men det innebär inte att jag inte har något att göra, måste upp til mormor och hälsa på henne, måste sortera kläder, fixa hårförlängningen på lillasyster och ev fixa några ärenden på stan.


Igår kväll slog det mig att jag hade glömt att skicka in papperna till kummunen om att jag vill bli lasad. Det var verkligen inte en dag för tididgt för hade jag väntat nån dag till och skicka in det så hade det varit försent och då hade min "tjänst" gått till någon annan..Jag vet ju inte om jag ska fortsätta plugga på engång till fot terapeut eller om jag ska vänta ett halvår/år. Utbildningen finns ju inte här i Sundsvall så det blir en hel del åkande men jag tror att det är värt det.

Att sedan kunna starta eget och slippa vara anställd skulle vara hel rätt för mig..




Chanel ligger på min höft nu och sover, jag måste egentligen gå och kissa men jag vill inte väcka upp henne. Det svider i hjärtat när man gör det, lill gumman.

Hon väger nästan två kg nu så hon har nog växt klart snart.



Nu ska vi titta på Oskyldigt dömd sedan blir det Heja Björn. Lillasyster hade lånat den men fick tillbaka den idag.Hon och hennes kompisar hade en fetisch på den filmen ett tag men nu verkar det har gått över Flört


Det är ett hett tips för er som är lite höst




trött och less, kolla på Heja björn eller Segemyhr, det kan tina upp vilket fryset hjärta som helst..


 









Av Mikaela Billström - 25 november 2009 09:42


Nu sitter jag och Helene och pratar skit och kollar på kläder på internet.

Vi skulle egentligen till Hedbergska idag med brukaren men han var lite krasslig imorse så han fick vara hemma. 


Idag händer nog inte så mycket, ska hem och ta han dom tvätten sen och bara slappa.

hundarna är hos Mickes föräldrar så jag ska passa på att storstäda också medans dom är borta. Chanel jagar bara dammsugarn och moppen när jag städar och det är hårt irreterande. 


Jag uppdaterar lite senare igen för nu ska vi titta på film..



Byebye M






Bjuder på lite sommarbilder i höstmörkret..


viskasen  

Jag och snyggingen på skansen -09





viskansne   jagmatarfår  

Jag försöker förgäves mata djuren men dem var livrädda för mig..:(





jagskansen   mickemeskansen   

Även fast vi ser ut som två muppar på det här kortet så tycker jag om den.

Beror nog på bakgrunden.


Av Mikaela Billström - 24 november 2009 23:02


 


Jag och Helene på max i Birsta.








Degning på Charm


      



-II-






Jag och min gamla vän, Mattsson :)




   



Helene försöker närma sig Andreas men han låtsas som ingenting..Som vanligt Tungan ute





 


Mina nya super heta örhängen..MmMmMm me like.




Min nya tröja från VILA. Den är grymt snygg om du frågar mig ;)Liute classy så där.




Nu blir det myspys framför tvn.Imorgon ska jag jobba så jag måste lägga mig i tid ikväll.



Xox







Av Mikaela Billström - 23 november 2009 23:03

You cant lie to a lier because of all this lies..



Lord, Make me Pure...But not Yet.


R. Williams.




Av Mikaela Billström - 23 november 2009 22:16

Imorgon ska jag på stan med men partner in crime, Helene:)

Har sett en tröja på VILA som jag ska köpa som är grymt snygg sedan ska jag köpa lite nya hårprodukter från kerastas.


  









Nu ska jag kolla på Paradise hotel :)



Av Mikaela Billström - 23 november 2009 16:48

Tjingeling!


Igår gick jag och gubben på stan för att shopa lite. Köpte lite kläder till Tinas bebis Tindra och lite underkläder och annat till mig själv.




  


Idag har jag pluggat och ätit lunch med mamma pappa och Micke på Bigboy. Har precis varit ner i tvättis och här och häpna, det fanna en tvätt tid ikväll.


Så nu ska jag bara slänga in en tvätt sedan ska jag på ica för att möta upp mamma för att handla lite, ska ta med mig en ny handväska till henne som hon ska få låna utav mig. Jag brukar förse henne med väskor för hon är så grymt dålig smak när hon köper dom själv och eftersom jag kanske äger ca 70 st handväskor så får hon låna en utav mig.


Igår kollade jag på Polarklinikens sida, dom håller till i Umeå och i Sundsvall nu.

Jag är sugen på att förstora min överläpp lite, Jaa, jag vet vad ni tänker nu.

Ni ser säkert framför er Olinda i Paradise hotel men jag tänker bara lägga in lite så man får lite mer fyllning i dem. Jag tycker det är grymt snyggt med fylliga läppar, det är väl en smaksak andra kanske tycker det ser förjävligt ut men så är det. Jag tycker inte det är fel med plastik kirurgi, jag har länge funderat på att fixa brösten och speciellt efter att jag opererade bort tumören så har jag haft tankar kring det men jag tror jag slår bort det, jag är nöjd med mina bröst och har trots allt en D cupa så what a hell, dom får nog vara som dom är.


Ne, nu måste jag springa ner i tvättisen.


    



Av Mikaela Billström - 21 november 2009 12:34


NU har jag verkligen bråttom, ska iväg in till stan med Sara och shopa lite.

Ska blandannat köpa nått till Tinas lillfis. 


Hör och häpna, Jag ska åka buss..Fan alltså, jag har inte åkt buss sen gymnasiet..

Hur kommer detta att gå?


Uppdaterar mer sedan.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards