Alla inlägg den 15 december 2009

LV.

Av Mikaela Billström - 15 december 2009 22:09


Har hört många som små pikar att min LV handväska inte är äkta men tyvärr måste jag göra er besviken för den är så äkta den kan bli.. Däremot har jag köpt en speed bag på blocket som jag har mina aningar om att den kan vara fejk. Det är grymt svårt att se på en del väskor om dom är fejk eller ej.

Det kryllar ju av fejk varor på internet och det enklaste sättet enligt mig att skilja fejk och äkta åt är att helt enkelt kolla på priset. Man får inte en äkta väska för under 4000:- även fast dom är begagnad. Sedan finns det ju serie nummer på dom som är äkta och vet man hur numren ser ut blir det lättare för dig att avgöra om väskan är äkta. Lädret färg blir mycket snyggare med tiden på en äkta också, lädret får den där mörka antika färgen. Om din väskas läder börjar bli åt det rosa hållet så är det nog tyvärr så att väskan inte är äkta..


    


Dom flesta LV väskorna säljs dessutom i begränsad upplaga och det känns lite fel när man ser en 13 åring med hubba bubba gå omkring med en Mongram speedy väska som det endast finns ett fåtal utav och bland annat Paris Hilton har en.



  louisvitton väskan   

Min baby..

Av Mikaela Billström - 15 december 2009 21:46

Tjingeling!


Min mobil har strula hela dagen, har inte kunnat ta emot eller ringa några samtal.

Men nu verkar det funka igen, konstigt som fan.


Idag åt jag lunch inne i stan med Älsklingen sedan möte jag upp Annie och Mamma inne på stan. Vi skulle handla julklappar men det slutade med att både jag och Annie shopade åt oss själva. Så typiskt. Mamma trodde att hon kunde gömma sig för oss då hon skulle köpa en parfym till Annie i julklapp men hon blev avslöjad, Bigtime.


Jag hittade iallafall en skit läcker spets korsett BH och ett par hipster till.Jag älskar verkligen underkläder, jag köper hellre underkläder än smycken.

Köpte även en plånbok, vilket jag är i stort behov utav då alla mina kort och pengar ligger löst i väskan. Hade en skit snygg LV plånbok förut men den är helt borta. Kollade på en julklapp till Micke idag och jag vet vad jag ska köpa tror jag.. Kan inte avslöja här vad det är pga av att han läser nog detta.



Igår var jag in på Birsta city och hälsade på Majsan inne på Dressman. Hon hjälpte mig med att köpa en present till min pappa som fyller år i morgon. Vart kanon bra..


Har en hel hög som vill ha hjälp med håret så jag ska nog börja ta tag i det imorgon.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards