Alla inlägg den 9 december 2009

Av Mikaela Billström - 9 december 2009 15:43

  







                                       Chanel myser med mig i sängen..  

Av Mikaela Billström - 9 december 2009 15:17


Värsta känslan?

När någon ljuger för än och man vet att personen gör det..


Bästa känslan?

Att vakna bredvid någon man älskar varje morgon.


Din första tanke när du vaknar?

Shit, vad jag är trött idag. Jag orkar inte kliva upp nu..


Vilken ringsignal har du på telefonen?

Rianna - Just dance. 


Har du varit kär?

JA, absolut.


Vad har du på väggarna i sitt sovrum?

Bilder på mig och Micke.


Vad har du under sängen?

damm, i guess..


Vad ser du på tvn?

dokusåpor, ju mer dramatik ju bättre.


Vad lyssnar du på?

Allt möjligt, typ radio?


Skriv nått smart?

Den som talar mest har ofta minst att tala om.


Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem skulle det vara?

Nathalies och Robbie Williams 


Vad stod det i ditt senaste mottagna sms?

du är den bästa som finns för mig.


Vad ville du bli när du blev stor?

Fotbollsproffs.


Hur skulle dina vänner beskriva dig?

Jag vet faktiskt inte..


Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

Har väldigt många så det är svårt att välja ett.


Vad skulle du vilja vara världsmästare i?'

Öhmm, för 10 år sedan skulle  jag säga i fotboll men nu skulle jag vilja vara världsmästare i att hjälpa andra människor.


Vilken kroppsdel skulle du vilja göra om?

Jag skulle vilja förstora min överläpp lite gran. Näsan skulle jag också vilja fixa men kommer dock aldrig att göra det - för stor operation för ett för litet "problem"-


Vad är du beroende utav?

Min familj


Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

Micke och våra två chihuahuaor.







Av Mikaela Billström - 9 december 2009 15:03


Jaah, Urscha.. I morse när jag vaknade var jag febrig och dålig..Sedan som pricken över i:et så fick jag magsmärtor som säkert tyder på att mensen är på ingång. Jag hatar att få mens eller rättare sagt, Jag hatar att få mens värk..

Jag kan inte göra någonting utan ligger bara i magsmärtor och kramper och svettas. Måste ta starka smärtstillande för att överhuvudtaget kunna gå upp ur sängen.. Buhuu..


Min mage kurar, hon vill ha mat nu. Men jag orkar inte göra i ordning någonting. Micke jobbar och kommer inte hem förnst sju i kväll så jag har ingen att ropa på heller. Skulle behöva nån nu som pussar på mig och någon som sitter på sängkanten och berättar hur synd det är om mig idag. Fast jag har ju Chanel och Charls hos mig i sängen och dom uppmuntra mig lite i alla fall..



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards