Alla inlägg den 27 december 2009

Av Mikaela Billström - 27 december 2009 22:56


 


Gillar halterneck lösningen på den här klänningen. Ser nästan ut som ett halsband   

Från Gina tricot.


 


Älskar den här klänningen. Snygg och ovanlig.

Finns att köpa på nelly.se



 


En lite roligare variant av "den lilla svarta". Om man känner sig lite svullen runt magen nu efter jul så är den här klänningen Perfekt. Den sitter inte slimat men är ändå väldigt sexxig.

Finns på Monki.



 


Hur gullig är inte denna rosett då?Tycker verkligen in denna klänning. Finns att beställa på Nelly.se


 


Grönt är skönt och väldigt vackert.. Jag skulle inte säga nej till den här blåsan...

     Dock vet jag inte vart den finns att köpa men jag har sett en liknande inne på sisters.



 


Gullig liten klänning i volanger. Finns på Vero moda.



  


Paljetter is the shit.  Vilken tjej skulle säga nej till den här klänningen?tänk er ett par snygga high hills till?Lovely. Finns på MQ (om jag minns rätt)

Av Mikaela Billström - 27 december 2009 16:44



Tjingeling!


Vilka sega dagar det har varit nu efter jul. Vi har inte gjort ett skit, vi har varit påväg ut till Birsta två dagar i rad nu men vi har fastnat framför tvn bara. Igår gick Cluless på tvn, min och syrrans favorit film när vi var yngre. Var lite sorgligt att se Brittany Murffy spela Tai, som världens tönt som har kommit till en ny tuff skola. Känns lite konstigt att tänka på att hon faktiskt är död. 


Jag och Micke ska snart måla en tavla, mest på skoj. Vi är inte direkt några konstnärer men det är jätte roligt att bara måla fritt på en duk med oljefärger. Ni borde prova det..

Haha, shit vilka pensionärer vi är..egentligen. Måste kanske ta tag mig själv i kragen och bete mig som en 24åring och inte en 64 åring. Okej, så illa kanske det inte är men iallafall.


Jag förstår mig inte på dem som inte accepterar folk man känner på FB, Jag hör folk säga "Ne, men vi jobbar bara ihop så jag kan inte acceptera henne på FB" Eller "Onej, han har stött på mig på krogen så han kan jag inte ha som vän" Sedan när blev FB något så personligt?

Jag accepterar alla jag känner / bekanta (till och med dem jag bara hejar på på gatan).

Men det är ju bara jag, Man kanske skulle ha tagit bort alla bekanta och bara ha kvar dem nära vännerna på FB, de kanske är en bra idé..?eller?

Nu sitter jag bara och yrar..


Sitter just nu och kollar på Bröllopsfixarn på kanal 3. Gud vad det väcker minnen,.

Ni som har kvar ert bröllop har verkligen nått att se fram emot, all planering, väntan, kläderna, gästerna mm. Det är så himla roligt, mycker jobb, men jävligt roligt.


myys bröllop   bröllop  jaag   vi   mee   TAKKORT   VI BAKIFRÅN   UTANFÖR BILEN   utanför kyrka   alla i kyrkan      







Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards