Alla inlägg den 30 december 2009

Av Mikaela Billström - 30 december 2009 16:08


Det har precis varit någon snubbe hit för att köpa en laptop som vi har haft liggande i garderoben. Vi har ju redan tre st så vi valde att sälja den fjärde, jag har fått ca 30 mejl och telefon samtal i dag om folk dom ville köpa den. Helt otroligt att så många vill köpa en gammal dator?!Helt sickve,, 


Carro ska komma förbi nu en sväng sedan ska jag på hockey. Timrå-Luleå.. Jag ska hämta upp pappa på skottsund sedan hämtar jag upp Micke på jobbet sedan bär det av till Timrå.


Ska jobba i helgen också och det känns helt okej att komma igång igen. Ska verkligen njuta av dom två sista dagarna i ledighet. Vad som händer imorgon vet jag ej , blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Annie och Fredde frågade om vi ville följa med dom på fest men det är i Harv så det blir svårt att ta sig hem och dit. Blir antingen den festen eller hem till Tobbe och Elin..


Har slut på fondation och mascara också så måste springa in på stan och köpa nytt tills imorgon. Har inte ens varit på bolaget med det känns som det kvittar, nånting finns det säkert att dricka.


Chanel är sjuk också, hon spyrnhela tiden. Var säker på att det var Charls som mådde dåligt ocg gick och spydde överallt men sedan såg jag att det faktiskt var Chanel som spydde.

Hoppas det inte är någon allvarligt bara..Mammas lill troll.


  

Av Mikaela Billström - 30 december 2009 01:10


Inte på mitt bästa humör just nu det är därför uppdateringen inte är på topp..


Vet inte vad som händer på nyår nu. Är bjuden på en fest så det lutar väl ditåt..

Eller kanske jag bara åker hem till mamma och pappa och äter middag där.

Nyårs humöret försvann och nu känns det som om det inte spelar någon roll vad som händer.




Nu ska jag sluta att vara en bitter f****a och gå och lägga mig och titta på L.A gigalo.

Det blir ju det man gör det till så jag ska lägga in den positiva sidan nu :)





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards