Alla inlägg den 11 december 2009

Av Mikaela Billström - 11 december 2009 21:57

  

Mamma och faster Maria hemma hos Jessica på Aloveraparty.




    ''


Syster under aloverapartyt. 



   ''


Carro torkar fötterna efter fotbadet.. Hon passar även på att skryta om sina måla tånaglar..Jävla Diva fasoner


 



Mina Älsklings Chihuahuaor.






 


Vi hemma hos mamma och pappa.





   



Chanel vilar lite i husses huva..




En tupplur under Idol..






    



Haha, en grymt skön bild. Finn ett fel?






Tjingeling!


Idag har vi varit hemma hos Mickes föräldrar. Jag och gubben köpte med oss glögg, lussebullar och pepparkakor för att det är lucia idag. Vi pratade lite om några tråkigheter men det var trevligt ändå. Nu sitter jag och väntar på att carro ska ringa hon ville ventilera lite som hon kallar det. I morgon ska jag på stan och titta på julklappar och lite stuffs till mig själv..


Nu är det idol finalen. Vem ska vinna egentligen, det är sjukt svårt..

Calle har alltid varit min favvo så det lutar nog ändå åt hans håll men vinner erik så gråter inte jag för det. Dom är helt sjukt bra bägge två.



KrämAndCrystal.








Av Mikaela Billström - 11 december 2009 21:46



Team Calle.



Eller..




Team Erik..



Kommer att bli grymt svårt att rösta i kväll. Vem tycker ni?

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards