Alla inlägg den 3 december 2009

Av Mikaela Billström - 3 december 2009 17:30


Jag kan inte riktigt förstå att det är så pass många som läser min blogg, är ju mest dravel..Jag läser nästan inga små bloggar förutom dom närmaste vännerna sedan läser jag ju storbloggarna så som Kling, Kissiekatt, Blondisbellan och självklart Katrin Zytomeriska. Gynnings blogg som jag följde förut har blivet så boooring så den hoppar jag.


Idag har jag besiktat bilen och den gick rakt igenom, men hade inte väntat annat. Den ä ju inte ens två år gammal. Hadet bliver bitter om det hade tjärvat med något.


Jag känner mig illamående och ha värk i huvudet. Kom hem ifrån stan runt två tiden och var tvungen att lägga mig i några timmar.

Vi ska till grannen och se hockeyn ikväll så jag hoppas att jag mår bättre då.


Köpte lite nytt smink idag på stan. Detta köpte jag -


 

Rouge i färgen bronze.







Ett kompakt puder.



         


Läpp penna. Jag har aldrig använt en läpp penna men nu ska jag iallafall prova.




En grym primer. Till ett bra pris, kostar ca 110kr.

  

Av Mikaela Billström - 3 december 2009 00:41


Sista dagen på fredag sedan är min utbildning klar, finally!

Shit, vad fort det har gått allting. det är väldigt mycket som ska in nu så jag drunknar i plugg. Dom sista betygen sätts om lite mindre än två veckor..Lite panik men jag klarar det nog.


Vi ska knäppa kort och ha avslutning på fredag sedan ska några tjejer (dom flesta)från klassen träffas på Olearys och festa till det lite. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra men jag dyker nog upp och säger hej, känns lite sniket att bara strunta i det.


Imorgon ska jag och Micke in på skolan sedan springa några ärenden på stan. På eftermiddagen kommer kanske Maijsan och Lykke hit en sväng och hälsar på:)



Skriver mer imorgon för nu ska jag fixa mina naglar.


Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards