Alla inlägg den 20 december 2009

Av Mikaela Billström - 20 december 2009 21:31

Gud vad konstigt det kändes när jag såg på aftonbladet att hon hade dött..



SÅ JÄVLA TRAGISKT!


  

Av Mikaela Billström - 20 december 2009 21:14


Tjingeling!



var jätte mysigt hos Majsan idag. Vi åt pepparkakor och drack glögg, Efter det åkte jag hem och fixade håret på Carro, hon är nu mera brunett.. Vart rikigt hot. Men som Anna anka säger - "Blondiner är mycket mer exotiska"    


Kollade nyss på Anna ankas julkalender och den var bäst. Hon är så sjukt underhållande med sin skånska dialekt och sin otroligt stora käke. Det låter lite som hon spyr fram orden men hur som helst är det väldigt underhållande. Och jag ska kolla varje dag fram till julafton..


Nu ska jag kolla på Playa Del Sol på webtvn, skulle egentligen kolla på Paradise hotel med något popcorn hade bestämt att ta jul uppehåll med att sända avsnitten..vad är det för löjl?

Det är väl nu man vill se det?!jävla skit.


  


Lykke liten och Chanel. Chanel tappade även sin första tand idag :)Eller tappa oh tappa, jag drog ut den för den hängde löst.



Av Mikaela Billström - 20 december 2009 01:44

  



Jag och Carro har varit på stan idag. Carro hade några klappar kvar att köpa med jag är helt klar, det är egentligen helt otroligt för jag blir alltid klar med julklapparna ungefär samma dag som julafton men i år hade jag pondus . För en gångs skull.


Efter stan åkte jag hem och städa till lite sen la jag och Micke oss i soffan och vila en timme. Sedan gick vi på affären och köpte en massa god mat som Micke sedan till lagade.

Vart super gott, han lagade kött, svampsås och någon potatis som man till lagar i ungen.

Sedan kollade vi på Robinsson och tog det lugnt bara.



I morgon ska jag upp till Majsan och träffa tjejerna. Vi ska dricka glögg och äta pepparkakor. Myspys. Sedan ska jag fixa håret på Carro som ska bli brunhårig.

Ska ju även förlänga hnnes hår och det är första gången hon gör det så hon är lite av en oskuld, men det går nog bra. Hon kommer att känna efter och vara lite pjåskig men det brukar dom flesta vara första gången dom sätter in det.


Gjorde Mitt hår igår kväll också så nu har jag en helt ny förlängning. Är super skönt och super fräscht.


  


Gjorde ju på Annie och Maja i Onsdags och så här blev syrrans hår. Visst har hon en snygg hårfärg?


  


Jag var ute med hundarna och gick då Charls ställde sig över Chanel med benet och pinkade henne rakt i ansiktet så när jag skulle duscha Chanel fick Charls en straff duschning bara för att han hade varit så dum.


Han var inte riktigt så nöjd vilket man kan se på denna bild   




  


Jag vet att jag ser ut som en mupp på denna bild. Jag och Syrran hemma hos farmor när pappa fyllde år..


  


Haha, mitt och Charls trick. Även fast han ser hårt less ut här så älskaaar han att göra detta.


  


Pappa och faster Maria hemma hos farmor i onsdags.


  

Jag utan hårfölängning och bruna linser..Orkar inte vända bilden så si får luta på huvudet om ni är intresserade att titta..





Nu ska jag försöka sova..


Sleepweel sweetface.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards