Alla inlägg den 17 december 2009

Av Mikaela Billström - 17 december 2009 17:36


Haha, efter några sköna kommentarer ifrån två tjejer så loggade jag in på min Lunar som jag intehar varit inloggad på flera år och där hittade jag dessa bilder -


 


Solnedgång på Karon beach.. Så jävla fint.



 


En otroligt ful bild på mig men jag var tvungen att lägga upp den iallafall.

Här stå jag Sandra Majsan Tatueran och pong utanför Safarii.. Vi var fruktansvärt onykter och vi skulle åka tillbaka med någon som körde nån bil till hotellet. Vi krockade med en Tysk dyngrak snuskgubbe efter vägen men ingen gjorde illa sig, vilket egentligen är väldigt konstig. Vi måste ha haft änglavakt..



  

Majsan, Visst ser hon väldigt ung ut?inte för att du ser gammal ut nu men du ser ut som en liten pluttis här   





Idag ha jag varit på stan hela dagen och köpt några julklappar. Har tre stycken kvar nu bara vilket är skönt. Just nu sitter jag med en Brämhults juice, är mer eller mindre beroende utav den jucien. Tur för mig att det bara är ren apelsin på flaska annars hade jag nog gått upp i vikt, bigtime..


 




Uppdaterar lite mer senare för nu ska jag dega lite innan Micke kommer hem..



Av Mikaela Billström - 17 december 2009 01:12



Fick ett mejl ifrån min mentor idag om att arbetsmiljön som är en tillväljnings kurs till undersköterske utbildningen och att det ska vara inlämnad imorgon bitte då dom ska sätta alla betyg. Shit, jag hade inte ens öppnat studiehandlingarna.

Så jag har tillbringat hela kvällen med att plugga och nu är det klart. Jag gjorde hela kursen på en kväll så jag är rätt så nöjd, vart är rätt så bra arbete också.


Idag fyllde min Älskade Pappa år, vi firade han hemma hos Farmor. Har knäppt lite kort som jag lägger upp imorgon.


Maja och Annie var här förut, jag satte en hårförlängning på dom sedan åt vi en sallad. Annie hade med sig sitt tack kort från studenten som hon nyss hade fått (bättre sent än aldrig)kortet var hur som helst jätte fint. Jag fick även mitt klass kort idag också så det kommer väl i tidnigen vilken dag som helst skulle jag gissa..

Fan, jag vart så onöjd med kortet och jag vill helst inte att det ska vara med i tidningen men vad har jag att säga till om?


Imorgon ska jag in till veterinären och boka en ny tid till Challe. Måste även köpa mer speciallmat till honom eftersom han har fel på levern..


Nu ska jag kolla på oskyldigt dömd på webb tvn och mysa ner mig i soffan med min älskling. Jag förtjänar nog en påse med polly nu också eftersom jag var så duktig med mitt allra sista arbete, eller hur?  


sleeptight babys







Haha Tuk, Tuk?..Only in Thailand:)

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards