Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Mikaela Billström - 8 mars 2009 21:39


Nu mår jag bra igen, Jag och Micke tog en bil tur i våran nya pärla och åt middag på Donken. Det var dumt av mig att äta där, jag vet.

Om jag ska ner ett kg till så är det kanske inte så bra. Men åh andra sidan är det de enda jag har stoppat i mig idag ochså. Förut kunde jag äta jätte mycket skit, utan att ens känns ett uns dåligt samvete. Men nu om jag har ätit en kaka för mycket känner jag en ångest mer eller mindre.


 Har suttit med Maijsan i telefonen nu en timme, vi ska träffas imorgon och åka och kolla på golv efter skolan.



Nu bliur det myspys.


Tjiing.

Av Mikaela Billström - 8 mars 2009 14:10

 Urscha.


Magen värker, det har den gjort sedan igår.

 Det gör riktigt jäkla ont nu, Hade väldigt svårt att somna i natt och när jag väl hade gjort det så sov jag till två idag. Ligger i soffan nu i fosterställning men laptopen framför mig och Charlies bakom mig. Micke ska åka en sväng nu men jag orkar inte följa med. Dels för denna värk och dels för att jag måste bli klar med studierna idag, sista möljiga dagen nu.


Igår var Micke och jag på stan, tog ett avbrott ifrån böckerna och det kändes riktigt bra. Jag köpte ett par jeansleggins och en tröja. Sedan gick vi på Kina för att äta middag. Jag tycker inte om kina igentligen, men det var faktiskt ganska gott. Kanske, kanske är det maten som har förgiftat min mage lite..vem vet,.


Nu ska jag plugga klart sen ska jag återgå till mitt vanliga liv.


Hoppas ni mår bra.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards