Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Mikaela Billström - 23 mars 2009 17:33


Vaknade sent idag, runt 12:00. Var grymt skönt att få sva så länge.

Jag klev upp tog en dusch och åkte in till Micke och åt lunch, efter det lämnade jag in hela mitt omvårdnadsarbete på skolan. Så Jävla skönt att det äntligen är klart, yees:)Nu håller vi tummarna för ett MVG:)


Efter det åkte jag hem Till Maijsan och plockade upp henne för att senare bege oss till Birsta. Köpte serien Varuhuset, haha kommer ni ihåg den?

Sedan lämnade jag in min vigsel ring på guldfynd. Ringen har som en blomma i diamanter och en av diamanterna har losnat. Men det skulle dom fixa, får leva utan den i två veckor men det ska gå bra. Jag och Miajsan tog en fika på charm och pratade en massa skit sedan åkte vi hem till henne. Hon visade mig sina fina album som hon hade gjort, jag vart jätte sugen på att göra några album själv.När jag har tid så ska jag fixa det.


Nu har jag precis hämtat Charlies hos farmor och varit och handlat mat.


Ska städa upp lite här hemma innan Micke kommer hem.




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards