Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Mikaela Billström - 30 mars 2009 20:22


Hejsvejs.


Idag har jag varit en sväng hos farmor och en sväng på stan,  Köpte en hårfärgoch lite hudprodukter. Sen åkte jag hem och gjorde naglar på sara.


Just nu sitter jag och kollar på Färjan, Håkan är nog inte riktigt hundra,.

Han är 40år, står i en bar på Cinderella, Raggar på 20åringar och använder ordet "ALLVARLIGT"i var enda jäkla mening. Jag får intrycket av honom att han är lite efter. . SRY, Håkan. Jag kan ju ha fel..


Måste studera lite nu, ligger lite efter känns det som. Fast det är konstigt, en del ur klassen kan lämna in arbeten en månad efter deadline men ändå få ex: ett Mvg . Om jag kunde lägga ner 4veckor till med mina arbeten så hade dom ju varit bättre och mer ut arbetade. Jag kan tycka att alla ska få samma tid med uppgifterna och om man nu lämnar in för sent blir det sämre betyg. Men det verkar tydligen inte så.


Har ett par svarta kostymbyxor från MQ som jag har använt några gånger, dom sitter tight så om jag hade gått upp några Hg skulle jag inte kunna ha dom. Igår när jag skulle sätta på mig dom fick jag inte igen dom:,(

Bhuuhu, Jag som var så nöjd över att jag kunde ha str 36.


Får tänka lite på vad jag äter från om med nu.i think:)


Imorgon åker Carolinen till Dubai igen, fast det dröjer juh inte så länge innan hon kommer hem igen. Det ska bli skönt att ha henne i Sveige igen.

Även fast det kan dröja mellan gångerna när vi pratar så är du en av mina äldsta kompisar:)I Love Y Bettan 


Har precis beställt lite hår på RAPUNZEL, som enligt mig har det bästa håret , ever!


XoXo M



(kolla in denna bild på håkan och han fina tjej(?)kompis)

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards