Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Mikaela Billström - 11 mars 2009 21:36


Oh, min mage dödar mig..väldigt långsamt.

Sitter just nu och tittar på efterlyst och tar en funderare om att skolka från skolan imorgon. Har massa uppgifter som ska in på fredagsom jag måste bli klar med. Ska ialf in och träffa Elane och Sara på charm, elane ska gifta sig till sommaren så hon ska få titta på mina bröllopsbilder och så.

Ska rekomendera Fröken Fotograf för henne, hon är fruktansvärt duktig på att fotografera. Kolla in hennes hemsida www.frokenfotograf.se

Hon använder några bilder på mig och Micke på hennes hemsida ochså:)


Efter det ska kanske jag och Maijsan in på Freesk för att titta på golv och dyligt.


Micke hade precis hittat igen min Efva attling ring, den hade rullat in under sängen och där har den legat i några månader. Jag har saknat den jätte mycket.:)


Nu ska jag ta en dusch, sedan blir det myspys.


Goodkväll.




Buytheway, nu startar en ny omgång utav Topmodel. Kolla in dom nya brudarna här:)


 




Av Mikaela Billström - 11 mars 2009 16:51

hej!


Idag har jag haft redovisning, jag Pernilla och Sari hade om njursvikt.

precis innan redovisningen fick jag så klart mens, där stod jag utan värktabletter och tamponger.Och med fem minuter kvar tills vi skulle redovisa. Fick ta några pappservetter som tillfällig binda, kändes så där kan jag säga. Det sjuka är att några minuter efter att min mens hade kommit fick både Pernilla och sari mens ochså. vad är Oddsen?Helt vrickat.


Nu har jag precis tagit några iprem , tänkte lägga mig en liten stund innan jag ska på ica och handla mat.


Vi hörs senare. 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards