Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Mikaela Billström - 29 mars 2009 21:06


Så här sitter min Farmor och Charles och sjunger hela dagarna.


Han har precis lärt sig "Where is the Love", Och det låter riktigt Bra ;)

Av Mikaela Billström - 29 mars 2009 19:42

Borta bra men hemma bäst.


Nu har vi flyttat hem igen, det har gått jätte bra att bo hemma hos mamma och pappa. Hundarna har gått bra ihop, trodde dom skulle avsky varandra men istället vart dom bästa kompisar. Micke har haft inventering hela helgen så jag har fått roa mig på egen hand. Igår åkte jag och en Vän ut på birsta och shopade lite.


Nu har jag precis varit och handlat åt mig sjuka farmor.Träffade en gammal kompis på ica som var där med sin nuvaranda flickvän , jag och Micke hejade men han gav mig inte en blick ens. Han kollade enbart på micke(även fast det är han och jag som är kompisar)Blir lite besviken när jag tänker på det, att han enbart hör av sig när det är slut mellan dom och att han inte ens kan presentera mig för hans nuvarande flickvän.

Jag begär inte att du ska umgås med mig, men jag tycker du ialf kan säga HEJ!..

  

Jag trodde bara att vi var vänner..


Nu ska jag och Majk på bio och se Grand torino.



Puss

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards