Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Mikaela Billström - 9 mars 2009 17:33


Efter skolan idaqg skulle jag skynda mig ner på bussgods för att skicka iväg våran inbyggda micro som vi ska sälja, när jag ska betala frakten på 450kr så fick jag tillbaka ett kvitto på 3450kr. Alltså hade jag betalat den summan för att skicka micron, hon hade satt ihop priset som vi skulle ha för micron alltså 3000:- och för frakten som var 450kr. Jag frågade tanten i luckan "är det meningen att jag ska betala det här, ska jag köpa tillbaka min egen micro?"

Ojdå, sa tanten. Efter det vart det bara en lång tid med enbart krångel.



Det äckligaste jag vet är folk som luktar äckligt. I munnen, på kroppen, i kroppen, i kläderna, i håret, om fötterna. Det är så otroligt äckligt. MEN. Det som är ännu äckligare är folk som luktar äckligt och som tror att de döljer det med deodorant eller parfym. För den blandningen av deo och svett. Den är fan omöjlig att klara av utan att få kväljningar. Jag har den senaste veckan råkat ut för tre stycken killar som tror att de döljer sin svett med deo. Det är inte det att dem har svettproblem. Det är en halvsmutsig skjorta. En sån där som man haft på sig en dag och luktar på på morgonen efter. Rycker på axlarna och tänker "tja, den funkar. Med lite deo". Nej. Den funkar inte. Man ska inte gå på den här niten. Man ska bara ta en ny ren skjorta och sluta upp att lukta på kläder. . Ja, det det luktar.

 


Hela min dag har blivet helt fucktup, jag har inte hunnit med någonting som jag skulle ha hunnit med. Måste ta tag i det nu.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards