Alla inlägg under oktober 2010

Av Mikaela Billström - 7 oktober 2010 16:19


Snälla Kanal 5, kan ni inte texta när Nemo från Kungarna av Tylösand  pratar (eller stönar)?Jag vill verkligen höra vad han säger med det är rent ut sagt omöjligt..


  




Det är nog mycket intelligenta saker han har att säga.. Kolla bara på hans tatuering..

Av Mikaela Billström - 7 oktober 2010 14:08


Malou möte Bingo Rimér i efter tio igår morse och jag kände en liten frustration. Alltså, Malou som ska vara så himla välutbildad, smart, som inte föraktar någon mm mm. Men i denna interjuv ser hon ner på Bingo, man ser det så himla väl. Hon försöker inte ens dölja det. Det stör mig, Malou med sina fina vokabulär och sina kläder ifrån någon dyr boutique på stureplan.. Du ser ner på andra människor. Bingo kommer öppenhjärtat till din interjuv och du gör inget annat än att pikar honom, på ett elakt och fult sätt.



  




Bingo har precis skrivet en bok som heter "En flick fotografs bekännelse"

Jag ska beställa hem boken för jag tror den är galen..Precis som han :)

Av Mikaela Billström - 6 oktober 2010 21:58




  



Jag som alltid ha trott att Blondinbellas pojkvän Nils är en helylle kille från Norrland.. Men nu när jag tittade på efterlyst så ändrades mina åsikter...



 





Fy på dig Nils, Fy på dig..

Av Mikaela Billström - 6 oktober 2010 19:56


I natt vaknade jag av att jag hade grymt ont i ena örat. Tror jag somnade vid 0600 imorse, sedan när jag vaknade gick jag till vårdcentralen och fick kåvepinin (eller hur det stavas).

Just nu känns det mycket bättre , hoppas jag slipper vakna upp till denna jäkla värk igen inatt.


Nu ska jag äta lite godis och titta på Bonde söker fru och efter det blire Efterlyst. Dom skulle ta upp Elin Krantz mordet igen och det vill jag inte missa. Hoppas att dom har tillräckligt mycket på mördaren så han åker in bakom galler.. Jäkla as det finns i denna värld..Jag blir mörkrädd.




  



Av Mikaela Billström - 5 oktober 2010 22:55

FANFANFANFANFAN!


Jag upptäckte precis att bevilly hills logga är fast bränd i min tv. Jag kollade på det inatt sedan somnade jag och nu sitter märket där det sitter. Vet någon vad man kan göra åt detta?


 EN rolig grej är att jag precis hittade den här bilden och jag höll på att dö av skratt..

Den här är till dig Micke, du som älskar Homber..


  

Av Mikaela Billström - 5 oktober 2010 20:37


Hat ju äntligen köpt en pälsmössa. Jag har länge letat en och idag hittade jag en på hm´s herravdelning. Tycker personligen att dom är grymt snygga. Vad tycker ni?



  

Av Mikaela Billström - 5 oktober 2010 20:05

HejHej!


Idag övertalade jag brorsan och mamma att följa med mig till stan för att shopa lite. Jag behövde en vardaglig jacka som jag kan ha på jobbet och så. Jag har länge velat ha en militär grön och idag hittade jag äntligen en.


Här är det jag köpte idag-




 


En mysig och fin pyjamas ifrån cubus


 


Eftersom jag är en blekis och är lite rädd för solarium så fejkar jag min bränna, som så mycket annat ;) Dom här servetterna är grymt bra och superlätt att applicera.



 


Nellen och Charls behövde nya halsband och koppel. Dom blev supernöjda ;)



 


Smidiga och super snygga trosor. Perfekt att ha under leggings och "skinny" jeans där man lätt kan se troskanten.




 


Min nya jacka. Snygg att ha till vardags..



  


Nya jeans leggings



Nu ska jag äta middag, blir sallad idag igenom och lite karré till det. I kväll börjar ju Desperate housewives säsong sju. Guuuud, vad jag har längtat..



Smell u later


M

Av Mikaela Billström - 5 oktober 2010 19:46


Allt vet väl vem Twiggy är?Hon som sitter med i ANTM juryn och var en supermodell på 60-talet. Man kan kanske säga att det var just Twiggy som uppfann hela hysterin med siza zero.


Jag kan verkligen inte förstå hur någon kan tycka det är snyggt. Hon ser ut som en bortsprungen kattunge som inte har ätit på ett halvår. Varför vill modell branschen har tjejer som är utmärglade så man ser revbenen igenom tröjan?Klart det är snyggt att vara msal och slank, det är jag den första att skriva under på men när det går till överdrift är det riktigt läskigt. Tänk er alla stackars tjejer som har svält sig i hop om att finna en modellkarriär men det hela slutar med en massa sjukdomar och om dom har otur ännu värre än så..




  


Twiggy, u are just tacky..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards