Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Mikaela Billström - 2 juli 2010 13:26


Åh, vad har tjejer gjort för att förtjäna att ha mens.. Jag är helt förlamad idag. Ligger bara framför tvn som ett jävla kolli.. Ska iväg och jobba om ett par timmar, det kommer att blir tufft men det ska gå det med.


Vi hade ju match i Måndags vilket jag missade. Det var många tjejer som var bortresta så vi var rädd att vi inte skulle få ihop ett fulltaligt lag. Men dom fick ihop ett lag och vi vann, men 8-1. Helt sjukt, vi har ett rejält flytt nu. Vi har inte förlorat en enda match den här säsongen och vi ligger på första plats i serien. 


Nu ringde Linen så nu måste jag avsluta.

Av Mikaela Billström - 2 juli 2010 12:10


Dagens klipp. 




Av Mikaela Billström - 2 juli 2010 01:16


Alltså, jag vet att det är fult att skratta men jag kan verkligen inte hålla mig. .


Nu vet jag exakt hur jag ska sminka mig på Lördag. Tack för tipset.


Av Mikaela Billström - 2 juli 2010 00:02

Hej mina fina!


Kom precis hem ifrån en sväng på stan. Jag Jessica Kenny och Micke har varit på sett Eclips på bio. Jag älskar twilight filmerna och jag vet inte hur många gånger jag har sett dom två första. 

En tanke som kretsade i mitt huvud under bion var -Undra vad Edward gör när Bella har sin röda vecka?Sjuk tanke egentligen..


Jag är på bra humör nu men kan inte utan irritation tänka på en del människor som inte kan tänka till lite. Hur svårt kan det vara att svara JA eller NEJ?Eller att man svarar Ja ifrån början utan att tänka till om man verkligen kan. Jag pratar förstås om Lördagen då jag fyller år, jag hade bokat bord för 20 st men fick ringa Linen ifrån Bulagien och be henne boka på 5 stycken till. Nu idag och igår hoppade några av. Och några behagar inte ens svara på sms:en. Jag känner mig lite likgiltig..Jag förstår om man kanske måste lämna återbud men när man inte ens kan göra det i tid eller att man inte gör det alls stör mig..




I morgon eftermiddag ringer jag till medvind igen och dom som inte har hört av sig tills dess struntar jag i. Jag orkar inte hålla på med det längre. Dom närmaste till mig kommer att komma och vill ni inte tillhöra den kretsen så behöver ni inte. (Nu syftar jag bara på ett fåtal personer så ta inte åt er).



Imorgon är det min sista dag som 24åring och då ska jag arbeta kvällen. Gud, det känns skönt att komma tillbaka till jobbet..Och att komma tillbaka till Sverige.  





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards