Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Mikaela Billström - 14 juli 2010 20:26



Shit, Ynglingen Paow har precis varit hos Bobby och fixat en ny hårförlängning. Fan, det är nästan så att man blir sugen på en själv, hårförlängning alltså.. Eller vad säger ni?



  

Av Mikaela Billström - 14 juli 2010 18:51


Det är en agentur som har hört av sig till mig angående modelljobb. Jag tackade Nej för det är inte riktigt min grej. Däremot ska jag ju iväg snart och knäppa lite modell bilder som jag ska ha själv. Vet bara inte vilket tema som jag ska köra. Funderade först på att vara helt naken, eller endast bara ha hotpants på mig och ha en päls som man skyler sina privata delar med men man ser att man är naken under. Har en vän som knäppte såna kort och dom blev skit bra, ser så himla naturliga ut. Annars funderar jag på att vara utomhus och knäppa, vid vattnet eller nått. Ska kontakta make up artisten, fotografen och frissan så får vi bestämma dag och plats.. Ska bli kul..





  



Jessica undrade om jag ville börja en make up artist utbildning i Sthlm, och det vill jag verkligen. Det är lite som måste fixas bara innan, det flesta kurserna är ju i Sthlm eller göteborg.. Den som lever får se.


Idag har jag varit och tittat på ett hus i Nolby som det nog blir ett bud lagt på, berättar mer om det när jag vet om det blir nått..


Har varit en lite jobbig dag men en massa tankar. Jag hoppas att det blir bättre snart och att skiten försvinner. Håll tummarna för det..


Nu ska jag äta det första målet på hela dagen.. Blir fläskfilé, bakad potatis och svampsås- Imorgon flyttar vi ut till huset och det ska blir så himla skönt.



xo M

Av Mikaela Billström - 14 juli 2010 15:14


Hej mina fina!


Nu har jag precis duschat och ska strax åka iväg och titta på ett nytt hus. Jag somnade fem imorse så har sovit nästan hela dagen idag, det är jobbigt när man inte tillåter sig själv att sova om nätterna. 


Min mobil ligger kvar ute i bilen.. Det har ringt tusen gånger på min hemtelefon men jag har varken ork eller lust att svara.. Förlåt mig..


Vi hörs lite senare.


xo M

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards