Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Mikaela Billström - 11 juli 2010 23:16


Gud, spanien vann VM. Jag blev så sjukt glad när Inesta satt den i förlängningen. Tycker dock att domar insatsen ikväll var lite tveksam, tror det vart sammanlagt nio gula kort och det måste nog vara rekord för en vm match någonsin. Varför ger inte domaren ut en rött kort för att markera?att det är slut lalat. För det var många situationer där spelarna förtjänade ett rött kort..enligt mig alltså.


Och vad fan håller den där jävla Jimmy Jumps på med?Vad försöker han bevisa egentligen?Han måste ha fått väldigt dåligt med uppmärksamhet som liten..


 





Har suttit och läst Emma Jangstigs blogg. Ni vet Arboga mamman, hon som förlorade sina två barn när en psykiskt störd Tysk kvinna mördade dom. Jag har just nu laddat ner en dokumentär om henne och själva dådet. Jag sitter här och gråter och ett barn.. Fyfaan, hur kan en människa förmå sig själv att göra så där?det är helt sjukt..




 



Av Mikaela Billström - 11 juli 2010 15:41

Vad gör man en dag som denna?Jag är fortfarande svullen och ful så jag är tveksam om jag ens ska lämna huset. Måste ialf hem till mamma och pappa och titta till min lilla Zlatan som har fått ett rejält sår på kinden plus att att han blivet väldigt hängig och dålig.. Hoppas bara att det inte är nått allvarligt, jag orkar inte avliva två djur på en månad..


Ne, nu måste jag åka..


Smell u later.

Av Mikaela Billström - 11 juli 2010 02:46

Har precis kommit hem nu, har varit taxi åt Fredde och Annie och efter att ha hämtat dom i stan så fick vi hämta upp mamma och pappa ute i Västanå där dom hade varit på grillkväll..


Funderade lite när jag körde hem, om varför en del människor ser det som ett misslyckande att stanna kvar här.. Att man efter gymnasiet ska ta sig till Stockholm eller allra helst utomlands för att ha "Lyckas".. Men om man inte vill flytta då?Är man en misslyckad jävel då?Frågan är ju vad som är mest misslyckat, att flytta bara för att man ska flytta, eller att stanna kvar i Sundsvall?Alltså, det är absolut inget fel att flytta härifrån bara man gör det för sin egen skull och inte bara för att man "ska" flytta för flyttandes skull..



Ni kanske tycker att "Vad vart det av henne som stannade kvar"ja, vad vart det?Jag är lycklig här i lilla Sundsvall.. Även fast det kan vara svårt för er att förstå.



Gud, klockan är 03:00 och jag är super trött..


Sleep tight darlings..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards