Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Mikaela Billström - 8 juli 2010 19:27



Filmhistoriens vackraste ögonblick.. 



Av Mikaela Billström - 8 juli 2010 18:17


Igår, mitt i folkhavet under gatufesten gick min fina lilla Chanel sönder. Det var bara av ren tur att jag kände att axelremmen gick av annars hade min väska, kameran, plånboken och min nya mobil varit borta. Jag lyckades i mitt berusade tillstånd fixa en provisorisk lagning så det funkade under kvällen men nu måste jag lämna in den till en skomakare som kan fixa den..Är det någon som vet om skomakare kan laga väskor?eller vart annars man kan lämna in dom?Tacksam för hjälp..Mina väskor är mina små kärlekar så jag hoppas att det går att fixa nu..


Så himla synd :(


  



Obs: Bild lånad från googel




Av Mikaela Billström - 8 juli 2010 16:46

Hej mina fina!


Kom precis hem från Västanå, har varit till Jessicas mamma som har fyra stycken chihuahuaer och tre andra hundar. Hundarna fick leka av sig, speciellt Chanel som fick syn på en höna som hon jaga runt huset. Stackars höna.. Det låg fjädrar lite här och där och hönan hade gömt sig i en buske.. Här får ni lite bilder på dom små odjuren..



Tre trötta chihuahuaer försöker komma undan Charls och Chanel..




     

Gammelgubben.. Han är nästan blind och han hör väldigt dåligt. .




 

Chanel lurpassar på hönan..



 

Denise har hittat nått äckligt som hon biter på..




   

Chanel har missuppfattat det hela..   



  

Bus



  

Tre fina hundar..





Så hima mysig hund..





Jag, bakis och tärd..




Knäppte även lite kort igår som jag tänkte lägga ut..



 

Sara Jessica och några grabbar..




 

Jessica och Sara är lite på luren..



    

Linen och hennes vän, mr kanadensare ..


    


Fyra fulla blondiner..


     

Jessie och Linen, snyggast i stan..

Av Mikaela Billström - 8 juli 2010 12:28

Gud, mitt huvud är helt upp och ner idag. Vi hade i alla fall väldigt roligt igår. Jag Jessie Linen och Sara satt här och grundade lite sen kom mamma och körde oss till stan.
Ska uppdatera med lite bilder senare när jag orkar. Just nu sitter vi i soffan och kollar på twilight och dricker vatten. Solen tränger sig in genom persiennen och det är sjukt varmt här inne..

Svar till den så kallade Hanna
Hur man kan ens buda på ett hus för en miljon om man inte ens har ett fast jobb?Har man privata pengar kan man väl köpa vad man vill för hur mycket man vill, men du kanske vet hur våran privatekonomi ser ut?Vet du vad jag/vi har för inkomster?och vad är det som säger att jag är arbetslös?Om du nu känner mig så väl att du kan uttal dig om att jag inte har ett fast jobb så borde du ju också veta att vi har ett eget företag också..
Det intressanta är väl vad du har för liv som orkar sitta och skriva kommentarer på min blogg om skit grejer och att du kallar dig Hannah är ju rätt komiskt.. 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards