Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Mikaela Billström - 21 juli 2010 21:51

öger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött men glad
Favoritgodis: salta
Är det nåt du absolut inte äter: ananas och lök
Kläder just nu: hotpants och linne
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: Vilken lirare..
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:svårt att bestämma mig
Sommarplaner: Jobba,. Har precis varit på en utlandsresa så nu stannar jag hemma till hösten.
Fisk eller badkruka: badkruka..Ialf i Sverige.
Saft eller alkohol: Vilken fråga, saft såklart ;)
Hur många kuddar sover du med: oj, säkert 10 stycken
Favoritväder: Soligt såklart
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med uppkoppling, mina handväskor och en bra sol lotion
Spelar du nåt instrument: Gud nej..
Morgon- eller nattmänniska: är en riktig nattuggla. fy för tidiga mornar innan kl 10
Sparare eller slösare: haha slösa, men har blivet mycket bättre det senaste åren
Bästa film: Min stora kärlek
Tror på liv på andra planeter: Nopp 
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: Hell no..

Har du några homosexuella vänner: har haft iaf, men har inte hållit kontakten
Tror du på mirakel: ja, såklart att jag gör
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Om man har ett bra förhållande så, Ja..
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, jag är väldigt tolerant 
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1..kanske möjligen 2
Bio eller promenad: Promenad på sommaren och bio på vintern
Är du kittlig: Jag är sjukt kittlig
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? Inte särskilt 
Äckligaste insekten: mygg
Största svaghet: Alldeles för snäll..
Det här är jag bra på: Ta hand om andra människor
Bästa bok? Jag är mer en film-tjej..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
 Läsa folks tankar
Vad vill du jobba som? Make up artist, fot terapute eller läkare
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hm, hamburgare..
Skriver du dagbok? Jag bloggar ju uppenbarligen ..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Redan gjort, tyvärr..
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) för tillfället stökigt, mena nanrs gillar jag ordning och reda.
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? För att jobba med det så är jag väldigt rädd..men det börjar ge med sig lite nu..
Saltar du på maten? haha, om jag gör. Mamma skällde på mig ofta som liten..
Gillar du att sjunga? Ja, även fast jag inte kan..
Anser du att du är stark? Guud Nej.. jag ä svagast i stan
Brukar du sola? Japp
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? Inget
Har du en besatthet? Många

Av Mikaela Billström - 21 juli 2010 21:12


Hittade precis sidan stylebytyra där det fanns riktigt schyst smycken. Fastnade mest för ringarna, jag är en sucker på stora, konstiga ringar   


Kolla in sidan själv, ni kommer garanterat hitta nått som ni gillar. Själv sitter jag och har ångest över vilken ring jag ska köpa.. Vad tycker ni?Ge mig era åsikter..




 


nr 1



 


Nr 2


 



Nr 3


  


Nr 4

Av Mikaela Billström - 21 juli 2010 17:11


Hej mina fina!


Idag har jag arbetat.. Det har varit en väldigt lugn dag och det är tur..För vem orkar stressa i denna jävla värme?Det har känts som att det har legat åska i luften hela dagen så jag hoppas att det bryter lös ikväll så man kan sitta och titta på en film och mysa.


På Lördag ska jag ut.. Angelica frågade om vi skulle träffas alla brudar i fotbollslaget och ta en grogg och sedan dra vidare till Juniskär på pubafton. Eller kanske man ska dra en sväng på krogen?..har inte bestämt mig ännu. Helene ska ialf med så jag kan garantera att det blir en massa tok och en massa skratt..


Just ja, jag har tagit ut  min hårförlängning. Har varit utan den i tre dagar nu och det känns himla ovant. Jag tycker att mitt hår känns tunt, även fast jag vet att jag har tjockt egentligen.. Ska låta håret vila några dagar till sedan åker en ny förlängning på..


Nu måste jag fixa lite här hemma innan herren kommer ifrån jobbet..


smell u later

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards