Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Mikaela Billström - 6 juli 2010 20:08


Dagens låt




Av Mikaela Billström - 6 juli 2010 19:37


Har suttit och budat på ett hus hela eftermiddagen, Sista budet jag gav låg på 960000 kronor, fick ett motbud på 20000 kronor mer än mitt lagda bud, sedan hann jag inte ens fundera så kom det ett annat bud på 1.020.000 kr.  Dom får med andra ord ta det, tycker inte att det huset är värt dom pengarna.


Utgångspriset var 850 000 så grattis, dom  fick alltså 200000 kr mer än vad dom hade begärt för huset.. Och budgivningen är inte över än..


Man får alltså fortsätta att leta med andra ord  


Imorgon funderar jag på gatufesten faktiskt, vilka är på?


Av Mikaela Billström - 6 juli 2010 01:09


 

Först och främst skulle jag vilja hissa min nya ögon remover. Jag köpte den på taxfreen på Arlanda och den kommer ifrån make up store. Jag har länge letat efter en bra remover som lätt ta bort smink runt ögonen men har aldrig hittat någon som är bra. Dom flesta är oljiga och lämnar kvar en massa make up. Eye foam remover är lätt den allra bästa removern som jag har testat och dessutom så är removerna gjord av skum så det är super lätt att applicera på ögonen, med bara några enkla drag med bomullsrondellen eller fingrarna så är sminket borta. Its magic ;)


Dessutom kostar removern 169kr vilket är ett fynd.


  




Trosor från Nelly.se. Perfekt passform att ha under en snäv kjol eller ett par byxor. Lämnar inga kanter eller skaver och dessutom är dom väldigt sexiga. 


Pris ca 100kr


  




Min nya Chanel väska vill jag hissa för att den är så himla snygg. Den är perfekt att ha nu i sommar när man ska ut med väninnorna. 







  


Veckans diss går till make up stores mascarer. Jag har aldrig köpt en mascara där som jag har varit nöjd med men jag gav det ett nytt försök föra veckan men det skulle jag aldrig ha gjort. Jag fattar inte hur dom kan misslyckas med en mascara när dom annars har så bra smink?Alla fransar klibar ihop och det tar hur lång tid som helst innan mascaran har torkat.


  


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards