Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Mikaela Billström - 29 juli 2010 21:45

Hej mina fina!


Kom precis hem ifrån matchen som slutade oavgjort. Gif var det klart bättre laget så det var synd att dom inte fick en förtjänt seger men men.. Angelica hörde av sig idag och berättade att vi ska köra igång med träningarna nu på Söndag. Så himla skönt att börja röra på sig lite.


Jag har verkligen snöat in på Beverly hills, jag köper boxarna på löpande band. Imorgon ska jag unna mig säsong sju sedan ska jag vila upp mig hela helgen framför tvn.. Kanske blir en tur på Birsta eller nått också.



  



Detta vart en väldigt dålig månad, jag fick en kass lön plus att bilen ska in på survice och lagning för elen i dörrarna är helt död.. Så ca 8000kr får man punga ut på saaben denna månad. Fan vad det är dyrt att ha en nyare bil, det är helt sjukt egentligen..Fast det är ingen fara, klarar oss fint ändå..


Herregud, jag måste verkligen lägga ner mig i soffan nu och mysa lite innan det är dax för sängen.


KrämAndCrystal




Av Mikaela Billström - 29 juli 2010 17:22

Hej mina fina!


Ursch, vilken riktig skit dag.. Har stressat så mycket så min puls ligger på högvarv.. Fick även jobba över så har precis kommit hem. Ikväll spelar Hammarby - Gif så jag hade tänkt att åka in och titta, just nu har jag ingen ork alls men jag har ju lovat. Det blir nog roligt när man väl är där och har ju aldrig sett Hammarby live heller så..


Gud vad jag längtar till helgen nu,.


Uppdaterar mer efter matchen.


xo

Av Mikaela Billström - 29 juli 2010 01:02


tusen ord.. Herregud, Vad är det för fel på oss?



  





Nu måste jag gå och lägga mig för jag börjar jobba sju imorgon bitte.. Nu är det bara två dagar kvar tills det är helg och då ska jag vila..




sleeptight 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards