Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Mikaela Billström - 13 juli 2010 17:49


Det ömmar ovanför mitt högra bröst, jag känner ingen knöl där eller så med det känns inte bra, Det ä precis ovanför där jag tog ut tumören för två år sedan så tankarna letar sig så klart tillbaka hur det var då. Jag hade väldigt svårt att sova i natt efter att jag hade känt det, jag kände mig tom och yr.. "Det är säkert ingenting"får jag höra av in familj, och det är det säkert inte heller..Men samtidigt trodde jag inte det föra gången heller. Då var jag 22 år och odödlig..Nu vet jag bättre.


Jag ska avvakta i några dagar men har ömheten inte gått bort tills på Fredag så åker jag inte på Sjukhuset.. Jag har inte sån stot tillit till Sundsvalls sjukhus sedan jag jobbade där och var inlagd men samtidigt så måste man ju lita på på dom.. Ibland har man inget val.


Idag har jag ialf varit hem till mamma och pappa och ätit Jordgubbar och glass. Efter det spelade jag, Micke, brorsan och Jessica kubb. Jag och Jessica förlorade men det var enbart för att killarna fuskade och inget annat.


Nu ska jag göra mig i ordning och åka och äta surströmming. Jag är väl inget big fan av det men det är ändå mysigt och så typsikt svenskt att sitta ute en fin sommarkväll.


Är nog bra för mig att åka iväg och skyla tankarna lite.



  


En gammal bild på mig och Charls..


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards