Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Mikaela Billström - 3 augusti 2011 23:30


Hej Hej!


I dag när jag kom hem från jobbet så total slocknade jag i soffan. Jag vaknade av att Charls slog mig i ansiktet med tassen, han gör ofta det nu för tiden. När han tycker att jag har sovit för långe så väcker han mig helt enkelt. Nu är det bara två arbetsdagar kvar sedan har jag semester i 9 dagar. Det ska bli helt underbart!!


Blir nog en tur till Stockholm i början av veckan. Jag älskar Stockholm på sommaren och det är helt fantastiskt att sitta ute på en uteservering i solen och bara mysa..



 




I dag begravde vi våran fina arbetskollega Eva. Jag valde att inte gå för vi var redan 19 stycken som skulle gå från jobbet så jag kände att det var helt okej för mig att jobba istället. Hörde att begravningen var väldigt fin i alla fall. Det kommer att bli konstigt nästa vecka när alla utom du kommer tillbaka från semestern. Eva var en tjej som tog stor plats och som alltid fanns till hands om det var något så tomrummet efter dig kommer att bli svårt att fylla, om det nu någonsin kommer att fyllas..




Godkväll 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards