Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Mikaela Billström - 11 augusti 2011 22:11


Det är faktiskt skönt att vara hemma igen. Jag har ju semester i tre dagar till så jag ska passa på att njuta av dessa dagar. Imorgon tänkte jag har en bjudning här hemma sedan blir det en svängpå stan.Eventuellt så hoppar jag över bjudningen och har en förfest istället, har inte riktigt bestämt mig än..


Som alltid när jag är ute och reser så får jag små röda utslag i ansiktet. Det slår aldrig fel, tror att det är luften som gör det. Jag sitter just nu med en lugnande ansiktsmask i hopp om att få dessa onda utslag att ebba ut men just nu verkar dom inte ge med sig det minsta. Jag kan inte gå ut så här imorgon - det vägrar jag. Försöker man täcka över dom så blir det bara en puderkaka av allting istället.. :(


Nu ska jag hämta min kära bror vid bussen och skjusa hem honom till Västanå. Han har varit inne på dragbåtsfestivalen tror jag. Han sa att han skulle gå från Bommen men eftersom jag är en sån snäll syster så avstyr jag såklart det och hämtar upp han istället.


Sleep tight  


//M




           

Av Mikaela Billström - 11 augusti 2011 21:51


Jag hittade en underbar väska förut när jag var ut på Marc Jacobs hemsida. Jag är lite svag för "den lilla svarta" och detta gäller även för väskor. .






 




Visst är den helt underbar?   





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards