Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Mikaela Billström - 25 augusti 2011 22:30


Hej mina fina!


I dag när jag kom hem fick jag en present utav M. Han hade varit in på Changes och köpt jätte fina nattkläder. En silkés pyjamas, ett nattlinne och ett par tofflar. Sitter och myser med min nya pyjamas nu i soffan och med en turban på huvudet. Har precis gjort en hårinpackning med kerastas nya dundermedel. Har ni torrt och blonderat hår så köp produkter ifrån kerastas, utan tvekan det bästa märket som jag har testat i allafall.




 



Jag vann i alla fall auktionen på tradera så jag hoppas att jag får mina fjäderextensions imorgon. Jag såg att Maria Montazami också hade satt in en fjäde extension och det var riktigt snyggt. Jag lägger upp en bild imorgon på hur det blev (Om jag nu har fått hem det till imorgon).


 

(Bild lånad från googel)


Jag köpte en sån där smyckes hand på Glitter igår när jag och mamma var på stan. Den kostade 149kr så det var ju en klipp, jag har hängt upp en massa Efva Attling halsband och det ser riktigt bra ut. Är riktigt nöjd över mitt klipp ;)


 


I morgon har jag tagit semester för jag ska träffa läkaren klockan 11:00. Micke är också ledig så han ska fälja med mig. Nu blir det godis och Jerseylicious i soffan..


Xo

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards