Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Mikaela Billström - 26 augusti 2011 22:29






Hej mina fina!


I morse var jag ju hos läkaren. Allt gick bra och jag fick bara posetiva svar, konstigt att man går omkring och oroar upp sig och sedan känner man sig löjlig efteråt. Efter läkarbesöket så åkte jag och M på Loppis och kollade på en massa gamla grejer. Han hittade en massa kul men jag hittade ingenting. Jag är inte så förtjust i loppisar och gamla grejer men det är rätt kul att följa med honom och kolla.


Charls bor ju hos Hasse och Annette nu och idag fick jag den här fina bilden av Maria. Det kändes så bra att se att han verkar må så bra. Jag saknar honom så mycket med samtidigt är det lite skönt att bara ha en hund att skämma bort för en stund.



    


På Måndag måste jag beställa en till tid och fortsätta min laserbehandling. Det går ju inte att gå omkring med en ljusgrå tatuering på armen ..


    

I morgon blir det utgång på schemat. Ska nog ut en sväng med bästa Linen så det kommer ju att bli jätte kul:). Är faktiskt lite sugen på lysafton på Juniskär men det stänger ju så tidigt och då måste man försöka ta sig in till stan om man vill fortsätta kvällen och det är inte alltid det lättaste.. Men det som lever får se.




          

Jag, Linen och Emelie på Allstar´s toalett..



Nu ska jag och Nellen mysa ner oss i soffan och titta på Jersey shore och äta en massa godia. Har köpt go saker till Nellen också  



    


Xox //M



En sak till...


Kolla vilken goding som tog sig en powernap i Kvissleby här om dagen ;)




 

Av Mikaela Billström - 26 augusti 2011 22:24



Förlåt för en usel bild men här är i alla fall mina fina fjädrar. Köpte femton stycken för fyrahundra spänn så dom var inte direkt billiga men jag tycker dom är fina ialf.


Funderar på att beställa hem ett par stycken. Kanske någon är sugen på att sätta dit en samtidigt som jag sätter extensions.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards