Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Mikaela Billström - 13 augusti 2011 20:39


 


Igår hade vi kräftskiva här hemma. Vi var 15 stycken som åt och drack gott så det var riktigt lyckat. Var meningen att vi bara skulle vara några få men under eftermiddagen igår så ramlade det in några till vilket bara var roligt.


Vi åkte in till stan framåt små timmarna och skulle kolla in Drakbåts festivalen som visade sig vara ett BIG MISTAKE! Allvarligt, Det var nog det sämsta skit som jag har varit på. Det är kanske mer drag där ikväll eftersom det bara var Fredag igår men ändå.


Jag och Helene drog till nån B krog och drack tequila med nån snubbe i väst.

Han sa till oss "Jag ska ta mer er till våran lokal, ni har tillåtelse att gå in där men bara om jag är med". Han sa även " När ni sitter här med mig så är det ingen som ens vågar närma sig er" Wtf, karln var retarded men rätt underhållande samtidigt.


Idag har det varit väldigt lugnt.. Huvudet var rätt tungt men nu börjar jag bli människa igen.


TTYL


  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards