Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Mikaela Billström - 21 augusti 2011 17:53


Har en längre tid tittat runt och varit sugen på att beställa lite underkläder ifrån Vicktoria secret. Jag har varit nära att beställa men av någon anledning så har det aldrig blivet av. Jag älskar deras design, det är lekfullt på ett oskyldigt sätt men samtidigt väldigt sexigt.


Det borde vara en kvinnlig rättighet att äga åtminstone en uppsättning av underkläder som är ifrån ett välkänt och lite lyxigare märke. Eller vad säger ni?  



 




Av Mikaela Billström - 21 augusti 2011 17:52






 



Jag bara älskar det här håret..  Hur snygg är hon inte i detta svall ?

Av Mikaela Billström - 21 augusti 2011 00:54


På sista tiden har jag fått upp ögonen för Gucci´s väskor. Förut har jag alltid tänkt att Gucci förknippas lätt med fejk väskor. Många har köpt en dålig kopia i ett stånd på någon marknad och det gör att själva märkret sjunker lite i mina ögon. Det är inte kul att lägga en  massa pengar på en väska som dom flesta sedan tror är fejk.

Sedan har jag tyckt att det har varit en liten "tant stämpel" över deras kollektioner, som om dom riktades till äldre damer.


Jag var i alla fall in i Gucci´s butik och min inställning till deras väskor ändrades i samma veva som jag  kom in i butiken..


Dessa väskor fastnade jag för-



 


Bra storlek och fin desing.




 

Denna väska älskar jag pga av att det sitter tassels på den. ;)



 

Denna väska ser lite ut som min Louis vuitton väska "Never full" och eftersom jag älskar den så har jag självklart fastnat för Gucci´s variant av den designen.






 


Kanske blir det en Gucci nästa gång?Har ju snöat fast på Marc Jacobs nu den sista tiden så man kanske ska öppna ögonen för nått annat?Blir nog ingen väska på ett tag nu för det har blivet två stycken Marc Jacob´s på två månader men när det är dax igen så tåls det att tänka på.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards