Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Mikaela Billström - 8 augusti 2011 19:41

Hej mina fina!


Förlåt för ännu en lång bloggpaus, det ska inte hända igen;). Just nu ligger jag i sängen på hotell rummet med inpackning i håret och ett glas vin bredvid mig. Jag var in på NK och köpte lite hårvård som jag ska testa nu. Kostade en mindre förmögenhet men det är det värt, håret får en grym kvalité och dessutom så räcker det länge. Köpte även lite smink, hade slut på rouge och foundation. 


Ni vet MarcJacobs väskan som jag har tjatat om?Ni vet den med svalan på? Jag hittade den idag. Det var ett stort moment i mitt liv, det var som en uppenbarelse. Väskan lyste upp i hyllan och det kändes som att jag svävade över golvet..En enorm tillfredställelse .. ;)


 

Vi var ut en sväng med ensån där racer båt idag. Vi åkte  runt i skärgården i två timmar ungefär så det var riktigt fint..


         


Nu måste jag göra mig i ordning och sedan blir det en sväng på stan.


Xo //M


 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards