Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Kanske borde flytta till vårdcentralen..:)

Av Mikaela Billström - 20 augusti 2012 13:32


Hej pigga Måndag!


Kom precis hem från ett besök på vårdcentralen. Är heltidssjukskriven nu fram tills förlossningen, hoppas bara försäkringskassan godkänner det nu då. Fick brev därifrån idag, jag hoppades såklart att det var besked om min havandeskapspenning men såklart inte.. Dom skickade ut att det diffade två tusen kronor på det belopp jag hade skrivet för min årsinkomst och det beloppet som min arbetsgivare hade uppgett. Helt otroligt, pga av det så dröjer det ännu längre med besluten.. men 2000 kr, det är alltså ingenting på en årsinkomst  men ja.. Det var väl ett misstag av mig..


Ska nu åka in på jobbet och lämna sjukintyget och sedan hämta Micke på jobbet för vi ska på våran första föräldrargrupp. Tänkte först inte gå men nu ska det faktiskt bli kul.




               



 
 
Ingen bild

sandra

20 augusti 2012 17:08

tjohoo för heltids sjukskrivning ;P. Skojja bara ses vi på ons? jag kan komma ut till dig :D pok

Mikaela Billström

22 augusti 2012 11:54

Hej gumman!Erika skulle ringa dig igår elleri Måndags och se om vi kunde ses på Fredag?Skulle vara fint om hon kunde vara med.. Och hon kunde inte idag !Puss

 
Ingen bild

Thomas

22 augusti 2012 11:51

Synd att du ska förstöra din fina kropp med ett barn..

Mikaela Billström

22 augusti 2012 11:53

OJjj, det var väldigt uppfriskande att höra!!:)..Tack för den..Eller nått..

 
Ingen bild

Annie

22 augusti 2012 15:43

Förstöra? Sjukaste jag har hört på ja,mina22år! Är du retard? Hur kan du ens tänka tanken på att skriva så till en gravid kvinna? Eller vänta vi kanske ska sluta glädjas åt att bilda familj ochhelt enkelt avsluta människo skapandet för att tillfredställa idioter som dig? Du är hur vacker som helst:D!

Mikaela Billström

22 augusti 2012 18:24

Haha ja, vad ska man säga?!Orkar inte ens bry mig.. Klart att man inte är lika fin i kroppen när man är i 8 månaden men magen har ju sin charm också och jag gillar den !hade aldrig velat varit utan den så jag tar inte åt mig av dessa kommentarer :)!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards