Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Det hänger på läppen

Av Mikaela Billström - 10 maj 2011 15:29


Guud vilka långa dagar det har varit. Har varit hemma i två dagar nu och jag klättrar redan på väggarna. Jag mår mycket bättre idag men jag har fortfarande ont i halsen.. Är ledig i morgon så och jobbar långturer både Torsdag och Fredag.


I dag skrev pappa på papperna för det nya huset så dom flyttar väl inom kort vilket innebär att vi kan flytta till Skottsund i princip när vi vill.  Känns lite konstigt att gå ifrån en lägenhet på 80 kvadrat till ett hus på 200 kvadrat men det ska bli så härligt. Den enda saken som känns dålig är att sälja min nuvarande underbara lägenhet. Jag har ett speciellt band till den här lägenheten och det känns lite i hjärtat att sälja den. Försöker få mamma och pappa att köpa den men dom är lite tveksam :(


Har ju beställt tid på Adam och Eva kliniken nu den 27 Maj. Jag hade nog väntat med det nu när jag vet att vi ska flytta inom nån månad men jag har redan beställt tid. Anledningen till att jag åker till Stockholm för att göra det är inte för att dom är dåliga här i Sundsvall utan det är för att kliniken i Stockholm är experter på att göra justeringar med hjälp av resylane. Jag ska se om dom kan ändra formen på min näsa med hjälp av injektioner, jag vill helst inte operera den så jag ska ge det här en chans. Som ni säkert vet har jag en liten knöl på näsryggen som jag har hatat i hela mitt liv så detta kan kanske hjälpa till att få nästan mer rak. Jag ska också fylla på mina läppar igen för det jag la i för 10 månader sedan är borta nu nästan. Att göra justeringar med hjälp av botox eller resylane är inte så dyrt och kan det hjälpa mig med att få mig mer nöjd med mitt utseende så är det definitivt värt det. Sedan behöver jag en liten weekend nu känner jag. Jag känner mig lite kortsluten i huvudet just nu :)


 


Fick en hel del negativa kommentarer föra gången jag berättade om att jag hade fixat mina läppar så snälla bespara mig det nu. Jag tycker det är skit tråkigt att  en del av er endast ska kommentera när ni ska säga någon elakt. Det är inge big deal. Det är väldigt många som gör det men dom vill inte prata om det vilket jag tycker det löjligt för det syns ju sedan att dom har gjort det..


Nu ska jag fortsätta titta på Jersey Shore och vänta på att middagen kommer hem.. Jag är så himla hungrig nu.


XO






Emelie - Kan du ge dig mitt nummer?Försöker få kontakt med dig med du finns tydligen inte kvar på Facebook längre?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards