Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

sömnlösa nätter

Av Mikaela Billström - 29 oktober 2008 14:59

Hejsaan!


Idag har jag jobbat väldigt hårt;)precis som igår. Eller inte.

Tiden går allt annat än snabbt på jobbet, fast åh andra sidan så gör vi typ ingenting heller:)Jag trivs bra, både med personalen och med dom boende.

Idag fick Charles följa med och kolla läget. Fast det fick jag inte tala om:)

Jag är tröttis, har sovit crap inatt, precis som alla dom andra nätterna denna vecka. 


Idag är det onsdag och jag har en ny hårförlägningen i håret:)

Vart en 50cm den här gången, 60 cm är lite för långt och man liknar en pinuppa, vilken kan vara en bra grej. Det beror lite på hur man ser det.


Jag funderar på att städa lite, eller kanske åka in t stan och köpa ett par ny jeans?Hmm..Måste vilket fall som helst handla hem mat.

Det är roligast att handla mat på icamaxi, dels för alla smink/hårprodukter som finns där och dels för att maia och johanna jobbar där:)

sen finns det så mycket att välja mellan.

Det här låter som den värsta sortens reklam..haha.


Idag såg jag alla mina fd lärare, typ LeffeLull, Grundström, Ankan,eva-karin, och yvonne. dom såg likadana ut som för 10 år sedan, sjukt.

Fick lite dåligt samvete ett tag, vilken liten skitunge jag var på nivrena tiden!Trodde att man var så tuff och cool, igentligen var jag bara en tönt med dålig självförtroende som gillade att trycka ner andra för att få den minsta lilla bekräftelsen i form av att vara en tuffing.

Jag skäms över mig själv, och hur jag behandlade andra.


Eh, Nu ska jag titta på film.


Puss.

 
 
Maija

Maija

29 oktober 2008 17:38

Så länge man utvecklas och inte fastnar i sådana stadier som att trycka ner andra så är de väl ändå helt okej. Men visst var man hemsk som människa när man va yngre!? jag gjorde oftast inte andra illa, inte vad jag minns iaf, men mig själv ;( Pussen

http://mmmaijsan.blogg.se

 
Ingen bild

carogiin

29 oktober 2008 19:35

tack vännen för ta på dej jobben. Så jag får vara med min mamma! :) hoppas allt e bra med dej. pussar

 
Johanna

Johanna

29 oktober 2008 21:55

haha ja ica maxi är ett jävla bra ställe! =)

http://minafinating.devote.se

 
Stina

Stina

30 oktober 2008 14:51

Hahaha, leffelullknull, it's all coming back to me! :) Ja du vi var lite halvhemska på nivrena, man var en lite skitunge och tyckte man var tuffast på jorden. Man skäms när man tänker tillbaka, men du och jag hade det ganska roligt ändå :) Hoppas allt är bra vännen. Puss!/

http://paperdoil.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards